hoe groot en zwaar zijn jullie kindjes?

stan is 87 cm en 11 kg. volgens cb ietsje aan de kleine kant. maar hij rent en springt de hele dag. slaap max 1,5 uur en gaat alleen zitten tijdens het eten hahaha. hij eet 4 boterhammen zonder kortsjes, middageten en twee of drie tussendoortjes. daarnaast 6/8 bekers drinken....

dacht zo dat ie toch wel genoeg binnen kreeg!

liefs

Hi!

Warren is 89 cm en nèt 12 kilo, en hij zit ook ietsiepietsie onder het gemiddelde.
Hij Warren eet ons arm, holt van hot-naar-her en is altijd wel bezig met iets! Het is een pienter en sociaal mannetje, maar ook behoorlijk temperamentvol!
Slapen 's nachts is wisselend succesvol, van de 10 nachten slaapt hij er 2 door, zijn er 3 dramatische en 5 te doen. Overdag slaapt hij goed, 1,5 uur op het kdv en 2-2,5 uur thuis.

Alleen drinken, daar is hij niet zo dol op, we krijgen er met moeite 500 cc in per dag (moet geloof ik 850 zijn). Ik vind zijn plas soms ook iets te geel, maar tja, met 'dwingen' bereik ik denk ik nog minder dus blijven we maar gewoon aanbieden. Hij is gelukkig echt dol op fruit dus we proberen 'm zoveel mogelijk vochtrijk fruit te geven.

Ik voel me echt heel rijk, Warren is hardstikke gezond en gelukkig, zijn zusje Vera (alweer bijna 5 maanden!) ook. Moet mezelf soms echt even in mijn arm knijpen!

Liefs,
Evje

Hoi,

Julia is 77,5 cm en net geen 10 kilo. Een klein fijn poppetje, zit ook met alles onderaan de groeicurve. Maar zoals het cb zegt, papa en mama zijn ook niet groot ;). Ze eet redelijk, de ene dag meer dan de andere, is supergek op fruit, appel, banaan en mandarijen eet ze zelf op, hoef niets in stukken te snijden of kleiner maken, dat is voor babies zegt ze. Ze drinkt heel goed, maar dat vinden we zelf ook belangrijk. Ze is bijna nooit ziek, ze heeft laatst wel de 6de ziekte gehad....Ben ook supertrots op haar en geniet echt met volle teugen!

gr Gitte

Hallo,
Mystelle is 84 cm en 9,7 kilo. klein maar fijn.
Op het cb vinden ze dat ik vaker moet komen wegen maar ik heb zelf zo iets ze is levendig en lekker druk. en dwingen om meer te eten heeft geen zin.

Karlijn is 92 cm en weegt 14 kilo.
Haar broer van 4 maanden is 69 cm en weegt 9 kilo.
Wij hebben dus 2 reusjes:)

Karlijn eet op een dag 3 boterhammen, 1x fruit, 1x rijstwafel en warm eten. Ze drinkt ook goed, bij het eten melk en tussendoor water en soms ranja.
Ze is erg levendig en totaal niet bang, ze klimt overal bovenop. Gelukkig is ze ook niet zo heel vaak ziek. Kortom, ook hier "spreekt"een trotse moeder :)

Ela is nog niet naar 't buro geweest, ben benieuwd!
Haar broertje van een half jaar is ook al een lange, 75,5 cm en weegt 9 kilo.
Essje, grappig om te lezen dat jij ook zulke grote kinderen hebt! Ela zal denk ik even lang zijn als Karlijn, maar ze weegt al 15,5 kilo...oeps.. :)
Ze kan heel druk zijn met rennen enzo, maar ze zit graag met een boekje, stiften of een puzzel.
Ze eet op een dag 1,5 tot 2 boterhammen, 1 stuk fruit, 1 biscuitje, warm eten doet ze altijd goed. 's Morgens drinken we thee bij 't fruit, 's middags krijgt ze meestal een beetje ranja en anders water.
Liefs

Leuk topic:
Kyandro is 89 cm lang en weegt 12,9 kg vorige week op CB.
zijn broertje van 6,5 maand is een flink mannetje van 72 cm en 9,5 kg!! dus ook hier gaat het goed

Kyandro eet smorgens een bord pap.krijgt later een stuk fruit of fruitflesje
in de middag 1 of 2 boterhammen en vaak nog overdag iets van een koekje of snoepje
avond eten gaat meestal ook wel goed(maar lig er soms ook aan wat we eten)
bordje vla of yoghurt gaat er altijd in.

ook drinkt hij erg goed

we kunnen trots zijn op onze kindjes of ze nou groot of klein zijn....ze komen er wel!

liefs jootje

dirkjan is 92 cm en weegt 13 kilo
hij eet ochtend een halve boterham met een beker melk
tussen door krijgt hij 1 beker drinken. en klein snoeptje
middags eet hij een halve tot een hele boeterham met 1 beker melke
middags bij de koffie krijgt hij een bekker drinken en een stuk fruit.
avond met het eten 1 a 2 aardappels en 1 schep groente een klein stukje vlees en yoghurt .

Terug
Bovenaan