hoe groot en zwaar zijn jullie kindjes?

Ik weet nog ni hoe zwaar en hoe groot de kleine meid is,maar heb toch wel voor om deze dagen contact op te nemen bij t cb.ff checken,want vind dr eetgedrag ni zo fijn.de ene keer eet ze goed mee met warm eten de andere keer lukt t echt ni om dr wat in te krijgen.
paar maanden geleden toen ze voor onderzoekje naar t ziekenhuis moest woog ze zo rond de twaalf kilo,
ze eet eens wat bij dr opa&oma en dan gewoon thuis.
Verder is ze echt een levendig meisje.loopt,rent veel rond.kan ook wel zijn dat ik me een beetje onnodig onrustig maak,maar toch....

Hoi,

Diederik is een flinkerd, ik weet niet hoe zwaar hij is maar ik denk wel zwaarder dan 15 kilo. Hij heeft kledingmaat 98 en is daarmee met recht een gevalletje 'hollands welvaren'. Hij steekt een kop boven zijn even oude nichtje uit.

Hij eet goed, 's morgens 1-2 boterhammen, tussendoor drinken en fruit, lunch weer 1-2 boterhammen en dan na zijn middagslaap weer fruit, of iets van rozijntjes. Wij eten vaak iets later dus hij krijgt rond 17.00 uur nog een soepstengel en dan een bordje avondeten en yoghurt toe. Hij eet eigenlijk altijd heel goed, soms als hij het niet zo lekker vindt (zuurkool) dan gaat het moeizamer, maar ja, daar maak ik dan totaal geen drama van. Ik probeer het snoepen wel zoveel mogelijk te beperken nog.

hoi,
ben toevallig gisteren geweest. Julia is 88 cm en 11 kilo. Haar lengte is gemiddeld, haar gewicht op de ondergrens. Ze eet goed en is nooit ziek. We zijn dus dik tevreden!
Het is een heel actief kind, dus ook wel logisch dat ze niet ze veel weegt.

liefs

wauw leuk om te lezen dat de kindjes het zo goed doen! stan komt ook bijna niks bij omdat hij megaactief is de hele dag. kan makkelijk uurtje op de trampoline springen om energie kwijt te komen! hij is de laatste tijd ook erg zorgzaam voor mijn zwangere buik ( 34 weken alweer bijna) een hij heeft een knuffelmuis die ook naar de wc moet en drinken en eten krijgt van hem haha. verder vind hij hamers en moersleutels enz ( speelgoed) erg leuk! we hebben hem dan ook een bosch kinderboormachientje gekocht voornals de baby geboren is. het moet voor hem ook feestelijk zijn!

Leuk om zo te vergelijken!
Ikmben vandaag naar cb geweest.
Rick weegt 11,8 kg en 85.5 cm lang
Tom weegt 11,9 kg en 85.8 cm lang
Echt bijna geen verschil, zo leuk. Verder was alles prima en ik heb zo m'n handjes wel vol met 2 peuterpubers, die graag nee zeggen en elkaar af en toe aanvallen. Maar ze zijn erg schattig om te zien, krijg echt heel veel reactie op hen. Twee blonde kopjes met blauwe ogen en zo voor een buitenstaander helemaal hetzelfde. Ik geniet echtbvan hun, al moet je ze soms flink aanpakken.

Ela van de week ook naar het cb geweest, ze is de langste en de zwaarste geloof ik als ik dat zo lees! 96cm en 16kg.
Lengte was de bovenste lijn van de grafiek en haar gewicht de een na bovenste lijn, de vorige keer was 't precies anders om, dus ze doet 't netjes. :)
Liefs

Terug
Bovenaan