Hoe groot is jullie buik?

Hallo mama's,

Ik vroeg me af hoe groot jullie buik nu al is. Mijne is al zeer goed zichtbaar (eigenlijk al zichtbaar sinds 8 weken). Ik kan alleen nog maar zwangerschapskleding aan. Dit terwijl ik een normaal postuur heb. Sinds een week of twee groeit mijn buik aanzienlijk meer, terwijl ik geen extra kilo's aankom. Het is mijn eerste zwangerschap. Hoe ver zijn jullie buikjes?

Groetjes!

Hola,

Ik heb alleen nog een buikje van mezelf, weeg nog steeds 66kg zoals in Juni. Heb wel het idee dat het allemaal wat voller wordt ter voorbereiding van.

ben heel benieuwd wanneer je het bij mijn echt gaan zien.

Ik ben al 5 kilo aangekomen, maar ik heb ook zo'n honger. Als ik niet eet, dan krijg ik gewoon buikpijn. Je kan bij mij ook echt al wel wat zien, maar ik kan wel gewoon mijn eigen kleren nog aan.

Ik ben ook alweer 5 kilo aangekomen, maar dat komt ook doordat ik voor de zwangerschap aan het dieten was.
En ik heb 5 weken lang bijna niks gedaan omdat ik plat lag van de kwaaltjes.
Mijn buik is wel echt gegroeid, want mijn gezicht is niet echt dik geworden.

Ik ben nu 11 weken zwanger en ik paste vorige week ook niet meer in mijn broeken. Ben nog niet aangekomen, maar ik eet ook niet veel. Ik heb totaal geen trek. Maar dat zal allemaal nog wel veranderen.

Ik ben vandaag 12 weken en loop ook al in mijn positekleding. Dit is mijn 3e zwangerschap en je kunt het nu ook wel wat sneller zien dan 3 jaar geleden bij nr. 1. Met 10 weken gingen mensen vragen of ik weer zwanger was.

Ik ben nu 2 kilo aangekomen en weeg nu 61 kg. Ik probeer wel op te letten met eten deze keer, aangezien ik bij de eerste 2 20 kilo was aangekomen. Alleen een probleempje...vet eten is tot nu toe het enige wat helpt tegen de misselijkheid en overgeven ;)

Bij mij gaat het net zo als bij de eerste; weinig te zien en pas nog gewoon al mijn kleren (13 wkn). Door weinig eetlust ook afgevallen, maar weet uit ervaring dat het niet uitmaakt hoe groot je buik is. Bij de eerste was ik uiteindelijk aan het einde van de zwangerschap 8,5 kilo aangekomen.

hallo

ik ben nu 12,5 weken zwanger en kan sinds deze week mijn eigen broek echt niet meer aan.
en nu ik positie kleding draag is het ook gelijk erg goed zichtbaar
maar aangekomen ben ik niet.
met de eerste ben ik 10 kilo afgevallen ben wel bang dat dat dit keer er niet in zit.
maar dat geeft niet als ik maar niet te veel aankom

Terug
Bovenaan