Hoe groot is jullie buik?

ik draag al sinds 9 weken positiebroeken.. had zo'n last van mn maag dat een positiebroek dan minder druk gaf. En nu met 14 weken heb ik ook een paar shirtjes want mn buik begint ineens zo te groeien dat mn shirtjes te kort worden.

ik loop al vanaf week 8/9 weer in mijn positiekleren...het zit gewoon veel lekkerder, en er zat ok nog wel een restje van de vorige keer..Wat dus ook meegroeit helaas..

Moest vanaf de 10de week (nu bijna 13 weken) al rekening houden met welke kleding ik uit de kast trok. Ben toen ook even met mijn man wezen shoppen. Heb nu nog twee "gewone" broeken en wissel deze steeds regelmatiger af met zwangerschapskleding. Mijn man vindt het fantastisch!

Ik ben nou 14 weken en mensen die me kennen zien wel het verschil tussen de tijd voor mijn zwangerschap en nu, maar er is nog niet echt een buik te zien. Het ziet er bij mij hetzelfde uit dan als ik een keer 's avonds teveel gegeten heb.
Verder pas ik gewoon nog in mijn kleren, ben eerst 3 kilo afgevallen, maar zit nou weer op mijn gewone gewicht.

heb ook mede door mijn 1e zwangerschap al een buik sinds een week of 8 ben nu 14 weken en het groeit behoorlijk!! heeft er bij mij ook mee te maken dat mijn baarmoeder ook heel er omhoog groeit het kindje ligt al verder bovenin dan normaal. hoop trouwens niet dat ik netzoveel aankom als bij de eerste ik was 40kg aangekomen. zonder teveel eten bizar maar waar.

Terug
Bovenaan