Hoe groot schatten ze jullie kindjes?

deze werd door de verloskundige van het ziekenhuis geschat op zo'n 7 pond Vrijdag ook maar even aan mijn eigen verloskundige vragen
mira   mv marek en 39,5 weken zwv ??

Ze schatten in dat deze net als onze dochter op zo'n 3800 gram uitkomt, vind ik een mooi gewicht...we wachten af.

Hopelijk kan de baby nog wel maat 50/56 aan, die kleine rompertjes vind ik zo lief!

dankzij dit topic heb ik het vanmiddag ook maar even gevraagd:had ik beter niet kunnen doen!!!!ik dacht ik ben maar 6 kilo aangekomen en het is een meisje dus ze zal wel niet zo zwaar zijn maar ja hoor....

ze schatten haar op 8 pond!!!aaron was ook 4320.....maar ja hopen dus echt dat ze wat eerder komt en dan wat lichter is!

groetjes nienke

Hoi,
Leuk al die schattingen! Ben benieuwd of het ook een beetje uitkomt.
Mijn tweede schatte de verloskundige op 6 pond en ze woog 4080 bij 41,5 week!
Nu schat ze in 8 pond. Het is een jongetjes en die zijn meestal iets zwaarder dan meisjes, dus ik ben benieuwd!
Het is wel een hele buik vol moet ik zeggen.
Vandaaag 39 weken, laat maar komen!
Succes allemaal
Anita

Hoi!
Ik heb ook even navraag gedaan bij mijn vk.
Ze denkt dat het kindje nu rond de 3200gr is (39 weken zwanger).
Mijn zoontje werd met 41w1d geboren en was 3540gr. Ik zelf heb ook het gevoel dat dit kindje wat kleiner is. Spannend hé!

Groetjes!

Vandaag bij de gynaecoloog geweest. Nog steeds in een stuit en hij heeft even alles opgemeten.
Het viel me een beetje tegen. Ik ben nu 37 wk +2 dagen maar de echo liet een groei zien van 35 wk+ 5 dgen. het gewicht was nu bijna 2800 gr.
Aangezien hij volgende week vrijdag gehaald wordt zal het dus maar een klein hummeltje zijn...Maak me wel een beetje zorgen of hij nog genoeg voeding binnen krijgt en zo...
morgen mag ik naar de verloskundige dus kan ik het daar even vragen. Misschien ben ik dan wat geruster en zo'n meting is natuurlijk ook maar een moment opname.

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan