Hoe groot zijn de kids nu???

Over dat fietszitje weet ik ook niet maar ik denk dat het nog wel even zal duren dat je kindje 15 kilo weegt   want ze groeien toch wat minder op een gegeven moment maar ja moeilijk in te schatten en zoals marielle al zei een fietskar voor achter de fiets

Vandaag CB geweest Zifjon is 11,5 maand en weegd 10 kilo 650 gr   en is 77,5 cm lang.
Oh en die prikken waren echt een ramp hebben hem in dubbele houdgreep moeten houden om die rot dingen in zijn beentjes te krijgen. Moest bijna zelf ook weer janken, zo zielig.

liefs van Mariska

Hallo allemaal,

Luc is nu 9,5 maanden en woog voor de kerst 10 kilo en 250 gram en was 77 cm lang.
Het is dus al een flink ventje (shirt maat 80, broekjes maat 74), hihihi!

Liefs

hoihoi,

afgelopen vrijdag naar het CB geweest
en mn mannetje van 9 maand en 1 week woog vorige week vrijdag
9550 gram en is 73 cm lang. iets boven de gemiddelde  lijn..
hij heeft mt. 74 en af en toe 80..
ik heb hem nog niet eens in het fietszitje gehad dus zou het niet weten.. als het mooier weer word ga ik lekker met hem fietsen..

Liefs, Christien mama van Kelwin 07-04-2008

Kris is gisteren weer geweest.Hij is 9,5mnd
Hij weegt 9985gram en is 73.4 cm en zijn bolletje zit aan de kleine grens.
Hij heeft maatje 80 van shirts en 74/80 van broeken

Groetjes van Anous mv Nikki en Kris

Feline is bijna 11 maanden weegt 8840 gr. en is 76.5 cm.

ze is lang voor haar leeftijd maar haar gewicht zit aan de ondergrens.
(vind zelf dat ze er prima uit ziet, en ze doet het goed), dus maak me geen zorgen.

Groetjes,

Suus mama van Feline 25.02.08

Wij zijn eergisteren geweest, Laura is nu 9,5 maanden, weegt 7290 en is 73 cm lang.

Hoi,

Wij zijn vorige week naar het cb geweest, toen was Isabelle 9 maanden en 3 dagen.
Ze woog toen 9120gram en is 71cm lang.
Ze gaat nu ook met spreidbroek vooruit kruipen/tijgeren en gaat overal achteraan!
Zo schattig als ze achter een autotje aangaat wat wegrijdt, eerst kijkt ze zo van: "huh?  hoe kan dat nou?" en dan gaat ze er heel snel achteraan.

Liefs Monica

Terug
Bovenaan