Hoe groot zijn jullie kinderen nu? ( 18 m kontrol op CB)

Hallo dames

het is al weer tijdtje geled dat ik op deze forum was geweest. Ik ben nu vaker te vinden op "ik ga trouwen in September forum " We gaan trouwen op 9.9.09.

Ik was vandaag met Jordi op kontrol op het CB. Hij weegt nu 10 230g en is 80 cm lang.Jordi is iets meer als half kilo zwarder geworden maar in de lengte is hij helemaal niet gegroeit. Dat vonden ze beetje raar, Ik moet nu al over 2 maanden terug komen om weer kijken of Jordi groeit of niet en ze hebben ook afsrprak bij de arts gemaakt om te bespreken wat we gaan doen als Jordi niet groeit. Onze dochter Laura was met 18 manden 12320g en 86cm. Ik weet dat je kinderen niet kan vergelijken dat iedereen zijn eigen ontwikeling heeft maar toch was ik nieuwscheerig hoe dat bij jullie was.

Jordi loopt sinds 15 m en hij loop meestal op zijn tenen , of recht voet plat en links op tenen. Daar hebben ze ook naargekeken en ik moet er mee naar de huisart omdat zijn linke voet stijf is ( niet flexibel) of hoe je dat kan noemen.Daar word dan nagekeken hoe erg dat is en wat er mee moet gedaan worden. Hoop dat het met wat oefningen beter word.

Verder was alles goed

Hoe was jullie kontrol?

graag hoor ik van jullie, groetjes van mama van Jordi ( boontje 0111)

Denk maak even een schamaatje die iedereen kan kopieeeren. Is het wat duidelijker.

Jordi:              10 230g en is 80 cm lang
Gwenn:             9900g en is 85 cm lang

Mika was met de 18 maanden controle 93,7 cm lang bij 16,2 kilo.

Nu is hij 20 maandjes oud en weegt nog steeds 16,2 kilo bij 95,5 cm lang.

Hij is wel erg lang en flink gebouwd.
zie http://mikadani2007nicky2000.dreumessite.nl/

Ikzelf was vroeger met 18 maanden 72 cm lang bij 9 kilo.
Ik was een ukkie hihi.

Voor mij lijken de meeste kindjes hier erg zwaar,m terwijl ik weet dat dat niet zo is hoor, gewoon gemiddeld normaal gewicht

Maar die van mij is nu 19 maanden en bijna 83 cm en weegt amper 9.5 kilo... vandaar.... wat een verschillen he

Linthe is bijna 18 mnd nu, ze is 80 cm en 11 kg.
2 cm Langer dan de vorige keer.
Exact hetzelfde qua lengte en gewicht, dus.......

Sterkte met zijn voetjes!

Terug
Bovenaan