Hoe groot zijn jullie kinderen nu? ( 18 m kontrol op CB)

Hoi,

Wij komen net van het consultatiebureau af, en moet zeggen het is me reuze meegevallen! Even een complimentje voor de artsen hiero!!

Thomas weegt nu 14 kilo en is 86 cm lang.

Dacht dat ik wel een preek ging krijgen over zijn gewicht, maar ja zij zag ook wel dat het gewoon een flink manneke is! En dat hij zijn schade goed heeft ingehaald, hij is op de onderste lijn begonnen en zit nu bijna tegen de aller bovenste aan!
En ze was supertrots op Thomas, dus mijn dag kan niet meer stuk hoor!

Effe afkloppen trouwens, hij ligt nu nog heerlijk slapen maar als ie wakker is zal ie weer lekker gaan draken!

hallo allemaal

Bente is bijna 18 maanden en ze is 87 cm lang en was 11kilo
Wij zelf vinden haar best flink maar de cb arts zei dat haar gewicht in het gemiddelde zat.
Lang was ze wel zeiden ze..

wat worden ze toch snel groot allemaal

suc6 iedereen met die kleine spruitjes

Selina is van 5-11-2007
(dus nu 18 maanden en 1 week oud)
vanmorgen op controle geweest in het zh... dus vesr van de pers!
Gewicht bijna 9.5 kilo
lengte 80 cm

gr laura

Julia is van 15 nov 2007.
Is gisteren op controle geweest en woog: 9780 gram en ongeveer 79 cm lang.

Ze vonden haar wel klein en licht en ik moet volgende maand op controle komen voor te wegen. Maak mezelf niet zoveel zorgen, want in mijn familie zijn ze allemaal klein en licht.....

Verder ontwikkelt ze zich prima.
Loopt en praat er heel wat op los!

Groetjes van Julia en Renata.

Kyan is vandaag weer "gekeurd"
Hij weegt 9940 gram bij 78.5 cm ook een fijn kereltje dus.
Hij is nu 18mnd en een week! Alles was verder prima en wij hoeven dus pas met 2 jaar weer.
En slecht warm eten op deze leeftijd? Dat is héééééél normaal!

Groetjes Saskia

Heb Daniel even tussendoor gewogen en gemeten, want ik was zelf ook erg benieuwd :)

Met 17 mnd was hij 83 cm en 10 kg(en 20 gram).

Hij heeft qua lengte een flinke groeispurt gemaakt, heeft maat 74 praktisch overgeslagen;)

Groetjes, Yvette

wij zijn vrijdag geweest en sam was 86 cm..wordt een grote bink. Hij begon al te gillen toen we het CB in kwamen omdat ie dacht een prik te krijgen..was wel sneu.

Gr an

Terug
Bovenaan