Hoe groot zijn jullie kindjes?

Toch wel verschillend allemaal,ik heb een echte rolmops haha...toch raaden ze aan om binnenkort(met 4 mnd)met groenten en fruit te beginnen.hij komt nog om de 2 a 3 uur,dus vandaar advies.
en grote knul natuurlijk.nu 3x een hapje geprobeerd en hij vind het lekker

liefs jootje

hoi,hoi

hier een hele dikkerd met 4 maanden
8 kilo en 70 cm!! en ze komt helemaal niet zo veel 4x p dag en veel slapen nog geen bijvoeding. en dat allemaal op mijn bv , echt fijn om dat tezien

@zusteryvonne; ik ga niet naar t cb omdat ze niet opletten met wat ze doen. Ik ben er met mijn oudste elke keer geweest maar ze hebben al die keren een hartruisje gemist, t feit dat ie loenst en mij zeggen dat t mag tot 2 jaar en dan pas bij hoeft te trekken terwijl dat met een half jaar moest zijn dus heb anderhalf jaar achter de feiten aan gelopen. Ook ging hij niet kruipen en moest ie fysio maar daar moest ik ook zelf achterkomen. Elke keer dat ik er kwam was er een andere dokter of er was er gewoon geen. Al die dingen hebben er voor gezorgd dat ik het vertrouwen in het cb kwijt ben. Heb nu met de ha afgesproken dat ik bij hem kom als er wat is en alleen voor de prikjes op t cb kom en verder niet.

xx

Terug
Bovenaan