hoe hebben jullie dit gedaan

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden, ik heb wat advies nodig.

Ik ben al een paar weken bezig om stapje voor stapje bijvoeding te geven.
nu krijgt jadey 's ochtends een danoontje, 's middags half potje fruit met een kaakje erdoor en 's avonds en half potje groente.
tevens krijgt zij over de dag door nog 5 flessen van 180cc, ze drinkt het niet altijd op hoor.
de laatste fles krijgt ze om 11 uur (pap)Nou had ik het er gisteren met mijn vriend over om die papfles om half 8 8 uur te geven en dan geen laatste fles meer.
ze slaapt normaal tot half 8 en eet dan gelijk een flesje.

is dit te snel en zit ze dan te lang zonder eten?? of kan het wel? hoe hebben jullie dat gedaan?

gr tammy

ps wie geeft er al brood?

hoi tammy
boas drinkt de laatste fles om half 8 al vanaf dat hij 3 maanden is.hij ging toen de klok rond slapen,in eerste instantie van 22 uur tot half 10.toen ben ik de fles om half 8 gaan geven en toen sliep hij tot 8.overdag kwam hij vanzelf om de 4 uur,dus kwamen we automatisch op 4 flessen uit.af en toe wat extra als hij honger had.nu hij groente en fruit eet hoeft hij er eigenlijk nog maar 3.soms vraagt hij om een extraatje en dat krijgt hij dan ook.boas is nu 6 maanden en krijgt nog geen brood.hij zou t misschien wel kunnen hebben,maar ik vind het nu even goed hoe het gaat.
groetjes karin

Hallo Tammy

Dit is mijn schema
Smorgens tussen 8 en 9 eerste fles 200 cc melk
Dan rond 13 uur een fles 200 cc
Dan rond 15.00 a15.30 half potje fruit ( 6 maanden )
En dan rond 17.00 a17.30 half potje warm ( 6 maanden ) en danoontje start erna
En dan dus rond 20.00 een papfles 220 cc maar maakt ze niet altijd op
Extra wat drinken en ik ben nog niet begonnen met brood wacht ik nog even mee
Groetjes Monique

maar kan ik die laatste fles laten zitten of nog niet, omdat we net begonnen zijn, maar ze alwel goed eet?

gr tammy

oh ja, en wat als ik die fles laat en ze komt 's nachts weer moet ik dan weer terug naar een nachtfles?

verevelend ben ik sorry hoor.

gr tammy

Hallo als ze goed eet zou ik haar de laatste fles rond 20.00 geven en dan proberen of ze de volgende morgen haalt komt ze nu snachts wel dan kan je langzaam aan die laatste fles steeds iets vervroegen   dus krijgt ze die om 23.00 dan na 22.30 en dan naar 22.00 bijvoorbeeld dat wil ook wel helpen maar meike haar laatste fles haalde ik er af en dat ging meteen goed

Groetjes Monique

In principe moet dit kunnen. Gewoon uitproberen. Wij hebben hier de laatste fles steeds een half uurtje naar voren geschoven en op een gegeven moment viel die dus helemaal weg en kregen we een nieuw schema. Gewoon uitproberen, want je weet toch niet hoe het gaat werken.

Over die nachtfles...... die zou ik dus niet gaan geven. Daarom hebben wij het dus langzaam naar voren geschoven. Je kan ook de laatste ineens weglaten. Dan geef je gewoon rond 20 uur pap. Mocht ze nu echt wakker worden 's nachts dan kijk gewoon of je haar stil krijgt. Lukt dat echt niet dan misschien voor 1x nog een nachtfles. Dan weet je dat ze die laatste om 23 uur toch nog nodig heeft.

Terug
Bovenaan