Hoe hebben jullie dit geregeld????

Hoe hebben jullie dit geregeld. Zijn jullie getrouwd? Hebben jullie een samenlevings contract??? Of is er nog niks geregeld?? Wij gaan over 1,5 week trouwen. Ben benieuwd hoe jullie dit hebben geregeld?? Liefs

Wij gaan in september trouwen. Dan is de kleine 5 maanden oud. Bij onze dochter hebben we het zo geregeld dat mijn vriend ook zeggenschap heeft over ons kind en dat gaan we nu ook doen voor de duur van 5 maanden :).
Een hele leuke dag gewenst op je trouwdag

wij zijn getrouwd toen ik 6 maanden zwanger was van onze eerste zoon, toen waren we al 8,5 jaar samen, ik heb het zelf niet zo op trouwen (gescheiden ouders) maar voor je kinderen is het wel heel handig.

Toen ik zwanger was van de 1ste hebben wij een hele moeilijke tijd gehad. Mijn schoonmoeder is overleden op 1 oktober en eind oktober wisten we dat we een kleintje kregen. Hele moeilijke periode waarbij je de dingen die je wilt/moet doen tegen elkaar moet afwegen.
Omdat wij als wij willen gaan trouwen het 'goed' willen doen(met feest en alles er op en er aan) hebben wij besloten dat niet te doen. Wij hadden immers zo kort na het overlijden van mijn schoonmoeder geen zin in een feest.
Wij hebben toen besloten om geregistreerd partnerschap aan te gaan. In principe hetzelfde als trouwen het enige verschil is dat je je kindje wel moet erkennen verder is alles hetzelfde geregeld. We zijn die dag met de getuigen naar de dierentuin geweest en hebben er toch nog iets moois van gemaakt. toevallig is de uitgerekende datum van dit kindje de datum van onze dag om hem maar zo te noemen. Alleen dan 2 jaar later hahaha

Terug
Bovenaan