Hoe hebben jullie dit geregeld????

Wij hebben de erkenning geregeld en ouderlijk gezag via de rechtbank. Samenlevingscontract hebben we nog van voor kinderen. Volgens mij moeten we dan wel nog iets gaan tegelen ( ikben wel van het vlug en tussendoor trouwen, zonder poespas, maar mijn vriend niet, die wil iets meer romantisch, hihi) ( en zo lang ik er zo nuchter over blijf gaat ie me niet vragen, en als ik t hem vraag, vindt ie ook niet leuk.... ;)
Maar goed, we moeten wel eens gaan informeren of we nog war moeten regelen, qua gestament.

Wij hebben vorig jaar samen een huis gekocht en hebben toen bij de notaris meteen een samenlevings overeenkomst geregeld. Ook zijn onze testamenten meteen geregeld omdat we toen al wisten dat ik zwanger was. Het was voordeliger om dat meteen allemaal tegelijk te regelen. In de toekomst willen we wel trouwen maar dat heeft geen haast :) Eerst moet ik nog gevraagd worden ;)

Dus toch al een aantal getrouwd :). Wij zijn nog maar kort bij elkaar. En wisten dus ook nog niet hoe het allemaal zat met regelen.

Gelukkig met veel hulp van buitenaf wisten we wat we moesten doen. En ja toen vroeg hij me ineens haha. Daarvoor had hij het al erkend bij de gemeente.

Zijn getrouwd maar niet omdat we dat makkelijk vonden omdat het dan geregeld was maar puur voor dat beetje extra aan een relatie. Nu 4 jaar later komt de eerste uk. Ik denk dat het nie veel uitmaakt of je kiest voor trouwen of n contract laat beschrijven. Volgend jaar gaan we weer trouwen maar nu zonder het feest ect. just for the fun. Zijn toch in vegas dan.. dus lijkt me een belevenis.

ik woon samen met mijn vriend, het erkennen gaan we van de week doen bij de gemeente en als we gaan trouwen zie ik t vanzelf wanneer die door zijn knieen gaat ;)

Terug
Bovenaan