hoe hebben jullie het de ouders verteld???

A

Anoniem

Guest
Ik wil 1e of 2e pinksterdag met mijn   vriend de ouders op de hoogte gaan brengen, hebben jullie nog orginele ideeen??

Hoi!

Wij hebben het zelf nog niet verteld.
Maar over 2 weken gaan we een lang weekend weg met mijn familie. De eerste dag doen we Luca een blauw t-shirt aan waarop staat:
Voorkant:Ook al ben ik nog klein
Achterkant: in 2008 zal ik grote broer zijn!!!

Die hebben we laten drukken door simply colors.

De week daarna zijn mijn schoonouders 30 jaar getrouwd en hebben we feest. Ook dan krijgt Luca dat shirtje aan.

Zo hebben we gelijk iedereen gehad.

Je kan ook een invulboek kopen van
opa vertel eens
Oma vertel eens
En dat cadeau geven. Dan komt de hint ook wel over denk ik.

Succes met iets origineels te bedenken.

Liefs, Larissa

Hoi,

Ik weet niet of je al een echo hebt gehad.
Maar meschien leuk om een foto van de echo in een lijstje kado te geven.
Met een briefje erbij.

Ik ben er nog niet maar hier alvast mijn eerste foto. o.i.d
Of je zwangerschaps test laten zien/geven.
Maar foto lijkt me leuker.

wij hadden boekjes gekocht. met titels als : de kleinkinderen komen.

dus cadeau gegeven en erbij gezegd dat ze nog een cadeautje kregen aan het einde van het jaar. Het was bij ons erg leuk omdat niemand het verwachtte.

nog iets, bij ons is het het eerste kindje. ik lees dat je al een zoontje hebt. dat van dat t-shirt vind ik echt een leuke.

haha mijn moeder en ik zijn net een siamese tweeling af en toe dus die wist het eerder als mijn vriend omdat hij nog niet thuis was :p en ik moest het kwijt (al huilend (van geluk) en al)

Ik heb de rest van mijn familie rompertjes gegeven met tekstjes erop de volgende dag (alsof ik zoiets lang verborgen kan houden hier!)

Hoi, Gefeliciteerd als eerste!

Onze zoon van 3 had een t-shirt aan met de tekst: Hoera! Ik wordt grote broer! Hij was ape-trots.

XXX Yvet

Wij hebben t vorig weekend verteld door een fotolijstje met daarin een blauw en roze sokje te geven: succes gegarandeerd!
Daan

Terug
Bovenaan