hoe hebben jullie het de ouders verteld???

Hoi,

Wij hebben een foto van de echo in een lief lijstje zilveren lijstje gedaan en het beide "beppes" (oma's) op moederdag gegeven.
De moeders hadden het gelijk door, mijn vader zag er eerder een maanlandschap in :)
toen ook hij het in de gaten had, was ie heel erg trots.

Gr. Gea

Hoi,

Wij hebben al 3 kinderen en die hebben van de week op school schoolfoto's laten maken. Nu wil ik de echo-foto tusen de schoolfoto's stoppen en zo de "leuke fotot's van de kinderen"aan de opa's en oma's laten zien.
Een ander idee: een puzzeltje van 4 stukjes: 3 stukjes met gezichten van de andere kinderen en 1 vraagteken...
Moet daarvoor alleen nog wel even knutselen.

Dank jullie wel voor de ideeen, maar ik denk dat wij het als volgt doen:

Ik maak een geboortecake, kennen jullie dit?  
 in de kraamtijd wordt er ipv beschuit ook wel eens geboortecake gegeten.

Dit is een cake, die de in drie lagen verdeeld (horizontaal snijden dus...) en hier tussen smeer je slagroom met slagroomversteviger, hierover gaan muisjes (normaal 1 kleur, maar nu de kleuren door elkaar..) en zo blijf je stapelen. Bij de bovenste laag herhaal je dit ook weer maar hier doe je dan ook nog toefjes slagroom bij op.

Ik heb een grote gebaksdoos bij de bakker gekocht en hier gaat de cake in, met natuurlijk de zwangerschapstest.... wordt denk ik wel een succes...

Hoi Elletje,

En hoe ging het? Ik ben erg benieuwd!
Wij hadden het zelfgemaakte beeld bij ons, dat was ook een groot succes!

Liefs Lientje

Wij hebben onze ouders een kaartje gegeven. Hier hadden we een gedichtje in geschreven:
 Het is nog heel prl,
maar tegen jullie houden we het niet stil,
het is nog heel piepklein,
maar zal eind januari live te bewonderen zijn.

Superreacties gehad, mijn vader sloeg dicht, mijn moeder slaakte letterlijk een kreet van blijdschap en mijn schoonmoeder werd er ook helemaal stil van.

In november 2006 heb ik mijn vriend leren kennen .. en ik februari 2007 kwamen we erachter dat me zwanger waren!! .. *oops* ...   ( gelukkig kon ik zijn ouders al eerder als dat ik hem kon .. dus ik wist wat voor mensen het waren .. maar toch erg moeilijk wel..)
we hebben gewoon een speen gekocht voor de oma's met oma's schatje erop ..
de reactie van zijn moeder was zo grappig haha .. ze maakte het kadootje open .. en ze zat echt zo te kijken. , wat moet ik hiermee!!!.. terwijl zijn vader naar ons keek , en vroeg of het zo was.. met een heeeeele super grote glimlach op zn gezicht .. ondertussen viel het kwartje nog niet bij haar hihi .. dus we hebben het maar uitgelegt!.. ze waren super blij ... mijn ouders ook echt heel erg blij ... dat viel mee dus .. pf0ew..!! :D

Terug
Bovenaan