hoe hebben jullie het verteld

mijn helft van de familie hoeven we het nooit te vertellen ben nu voor de derde keer zwanger en nu wist mijn moeder het al voor dat ik de test gedaan had. net als mijn zussen die weten het ook altijd metteen al. ook bij elkaar zien we het metteen het is heel "eng" maar vaak al in de eerste maand.

mijn schoonhelft gaan we het na de eerste echo vertellen (die hebben we met 7 weken) en dan mag ons dochtertje de foto aan opa en oma geven.

gisteren ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben.
zijn naar schoonouders gegaan en mijn vriend was dus ook gisteren jarig. Dus hij zegt ik heb nog een leuk cadeautje gekregen van As. hadden de test in een plastic zakje meegenomen. en toen zagen ze het! Dat was wel heel leuk!!!!!

Ik heb een T-shirt laten drukken met daarop een echofototje. Erboven de tekst Help!! en eronder; Ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!! Dit shirt droeg mijn man gisteravond en de reacties waren super toen de inhoud doordrong bij familie :)

Toen mijn zoon 3 december 1 werd en hij naar bed ging en de kamer nog vol met familie zat ging ik met hem met een mand vol lollies rond als bedankje met daaraan een kaartje.
Bedankt voor je komst 1 jaar wat stoer en straks zelfs grote broer!! hihi iedereen gelijk op de hoogte

Terug
Bovenaan