Hoe houd je het nog even geheim?

Op mijn werk hebben ze volgens mij geen vermoedens. En ik blijf gewoon koffie drinken hoor!
Aan goede vrienden en ouders hebben we het overigens wel verteld. En na de echo volgende week vrijdag wil ik het ook aan de rest vertellen. Dan ben ik dus nog niet 12 weken, maar dat maakt me niet uit.
Ik heb het wel aan mijn dochter van 2 verteld, maar die snapt het toch nog niet ;)

Ik heb het nog aan niemand verteld, behalve aan mijn beste vriendinnetje. Vind het wel ontspannen zo, niemand die zich ermee bemoeid. De vorige keer bleek het niet goed op de echo, dus ik aan iedereen vertellen dat ik een mk had, bleek er 1,5 wk later toch een hartje te kloppen. Ik weer aan iedereen vertellen dat het toch goed was toen ze me vroegen hoe het ging...Toen kregen we met 12 wk nog een echo en daarop bleek dat het met ruim 9 wk gestopt was...kon ik weer aan iedereen wat anders vertellen.

Daarom vertel ik het nu aan niemand, dan kan ook niemand zich er (goedbedoeld) mee bemoeien. Als alles goed blijkt en ik mijn buik echt niet meer kan verbergen komt het wel. Maar ik vind het wel heeeeel moeilijk, want ik zit nu erg in spanning en dat zou ik wel met mensen willen delen. Maja effe stressen nog :)

Ik hoef gelukkig pas weer te werken als ik 13 weken ben. Collega's mogen het dan wel weten. Heb dan met 12 weken een echo gehad en de kans dat het misgaat is dan behoorlijk afgenomen. Wel vraag ik me af of ik het mijn leerlingen al vertel. Zo gauw één het weet is de hele school op de hoogte. Het ligt er aan hoe ik me voel. Ik zal blij zijn als ik het mijn meiden 'mag' vertellen. Ben zooo benieuwd hoe ze zullen reageren!
In mijn omgeving zijn nu alleen mijn schoonmoeder en schoonzusjes op de hoogte. Die logeren momenteel voor een maand bij ons en nu ze het weten kan ik meer mijzelf zijn. Ze waren heel erg enthousiast, ook al is het heel dubbel.Ze komen uit Iran en kunnen de kleine ws pas twee jaar na de geboorte zien.
Genoeg gekletst.

x Taraneh

Toen wij al bezig waren zeiden we al...;we vertellen het pas zo laat mogenlijk.Pas als ik mijn buik niet meer kan verbergen!!

Nou....met 5 weken wisten de belangrijkste mensen het al en nu(bijna 8 weken) weten al wat mensen om ons heen het al hahaha.
Pfffft...zoiets wil je toch zo snel mogelijk op je voorhoofd schrijven!!!

En liegen vind ik sowieso al verschikkelijk,dus daar ben ik al helemaaaaal geen ster in.

Ik wacht nog even de echo dinsdag af,maar als die goed is mag van mij de hele wereld het weten hoor hihihi!

Ik hou het niet meeeeeerrrr!!!

Hallo allemaal,
Ik ben nu 6 weken....
wij hebben het mijn schoonouders direct (4 weken) verteld, omdat wij met hun op vakantie waren op het moment dat wij erachter kwamen en aangezien ik wel van een drankje en een sigaretje houd en ik daar uiteraard direct mee stopte, hadden we niet veel keus, haha!
Mijn ouders en de broers en zussen hebben we het met 5,5 week verteld (direct toen we terug waren van vakantie) en voor de vrienden willen we het nog stilhouden tot na de 1e afspr bij de verloskundige.
Op mijn werk (ook onderwijs, kleuters) wil ik het na de 1e echo vertellen.......
Hopen dat ik het zo lang stil kan houden, want ik wil het iederéén wel vertellen, haha!!

Liefs

Terug
Bovenaan