Hoe houden jullie verborgen dat je "bezig" bent?

Dank je wel Bloempje voor je reactie.... Ik denk dat ik daar dan helemaal in mee ga! Ik leef idd gewoon heel gezond en dat wijntje kan ik nou eenmaal niet laten staan. Wel zorg ik ervoor dat het met mate is! Het word ook allemaal wel breed uitgemeten, ik ga er deze feestdagen gewoon dan nog maar van genieten... en hopelijk snel positief resultaat! Pas dan ga ik me in allerlei bochten wringen ;)

Zolang ik nog niet zwanger ben eet en drink ik normaal wat ik altijd doe. Wel hou ik rekening met het eten en drinken als ik mijn eisprong heb gehad maar dan nog drink ik soms een wijntje. Het kan nog wel maanden duren en ik ga me zolang niets ontzeggen. Ik ga mijn eten en drinken aanpassen als ik een positieve test heb.

ik heb begrepen dat je pas met 5 wk een bloedband met de uk hebt dus totdat je een positieve test in je handen hebt, kan je volgens mij gewoon een wijntje drinken....
ik had de mazzel dat ik sowieso niet drink dus het viel ook niet op als ik een hele avond alleen cola of thee dronk....

Lekker lachen om alle omerkingen en zeggen: voor jou een vraag, voor ons een weet. En dan lekker zelf bepalen wat je eet en drinkt. Laat maar kijken.

Nou je kan echt wel een drankje drinken of filet of biefstuk eten als je (nog) niet zwanger bent...

Zodra je het weet kan je al die dingen laten, ik had zelfs nog filet gegeten op de dag dat ik testte bij Ninthe* in 1 x ging er een lampje branden hé ik ben niet ongesteld geworden en test er tegenaan en vet positief...

Bij ons wist ook niemand het, tot het dus bij Ninthe* bij 22 weken mis ging, ja toen had iedereen wel door die gaan erweer voor want hun kinderwens is niet vervuld...nou ik heb het nooit als vervelend ervaren dat mensen wisten dat wij "bezig" waren...ze weten uiteindelijk toch wel dat baby's niet met de ooievaar komen hahaha

Liefs randy mv Ninthe* 18-11-2006, Nova 21-5-2008 en nu 12wk+4dgn zwanger

Hoi,

Randy, begrijp ik nou goed dat je zwangerschap van Ninthe slecht is afgelopen?

Ik ben bijna 2 maanden geleden gestopt met de pil en ik wilde het aan een enkele vriendin vertellen, maar inmiddels weten echt 20 mensen het zo ongeveer hahahaha, ik ben gewoon te enthousiast om het stil te houden, een flapuit dus! ;)

Grtz Nina

Terug
Bovenaan