Hoe in slaapzak?

Je kan haar overdag ook in een dunnere slaapzak leggen. Bij ons is het op de kamers overdag nooit warmer dan 18 graden dus kon ze gewoon in de dikkere slaapzak. Ik deed alleen de sokjes uit en verder liet ik de kleertjes aan. 

Ik doe wel een pyjama aan voor de twee dutjes overdag (14 maanden). Als ik zelf een dutje ga doen (nu tijdens de zwangerschap) trek ik ook mijn pyjama aan, slaapt lekkerder. Dus ik zit ook fijn mijn eigen voorkeuren op haar te projecteren, haha.
Gewoon doen wat werkt en wat je zelf fijn vindt! :)

[quote quote=10380778]Sochtends kleed ik hem als we niet weg hoeven, pas aan na zijn ochtendutje. En in de middag leg ik ons zoontje gewoon met de kleren in bed (alleen spijkerbroekje uit)..[/quote]
Precies dit! 

Broek en sokken uit, of als ik heel lui ben en het is een soepel broekje dan laat ik het aan.
s’avonds wel een pyjama. 
Bij de oudste toen ze nog naar 1x sliep deed ik wel haar pyjama aan. Maar toen was ze ouder en droeg ook vaker een jurkje of spijkerbroek.

Hier een echt koukleumpje. Dus in de nacht slaapt hij met romper+pyjama+winterslaapzak en overdag in zijn kleertjes, mocht hij die dag een spijkerbroek dragen, dan trek ik een joggingbroek of pyjamabroek bij hem aan. Vandaag ook lekker sokjes aangedaan bij hem, het is rond de 16 a 17 graden op zijn kamer, maar het voelt zo koud. Vanmorgen waren zijn voetjes ook niet zo lekker warm als normaal, daarom lekker sokjes aan!

Terug
Bovenaan