Hoe is cyclus na hormonen??

Hallo Lieve Meiden!

Even een vraagje. Ik zit deze cyclus niet aan de hormonen na 2 rondes met wel hormonen. De rondes met hormonen was ik keurig op dag 28 ongesteld. Mijn eigen cyclus schommelde altijd wat tussen de 27 en uiteindelijk dik 40 dagen.. Vandaag is dag 29. Maar ik heb niks bijgehouden of wat dan ook. Daarnaast zo goed als geen klusserij deze maand. Dus weinig kans. Maar daar gaat het nu niet om. Hoe was jullie cyclus zonder hormonen nadat je hormonen gespoten had? Normaal of????

Enne Star hoe gaattie bij jou??

Liefs!

Bij mij was mijn cyclus dan net zo als voor de hormoontijd. Maar ik ben wel zwanger geraakt in een hormoonloos rondje. Dat was een cyclus van 5 weken. Ik temperatuurde wel. En door de 7 maanden hormonen daarvoor vermoed ik dat ik toen niet zo'n lange cyclus had. Ik zit nu weer aan de hormonen en zelfs met de hormonen wordt dit een rondje van 6 weken. Maar ik slik clomid. Heb met spuiten geen ervaring.

Thanks voor je reactie. Nou ja ik wacht maar weer af.. Het komt vanzelf wel los :D, maar wil liever niet weer terug naar mn lange schommelende cyclus. Vind ik altijd erg vervelend want ja wanneer moet je dan klussen.. Temperaturen heb ik nooit gedaan. Ovulatietesten wel gebruikt maar dat was niet zo handig omdat ik echt heel veel testen moest gebruiken gezien de wisseling in cyclus.
Jij succes met je behandelingen voor je tweede wondertje!!

Vond het met ovulatietesten ook een beetje te duur worden hahaha. Moest er ook veel te veel van hebben. Temperaturen heeft me wel veel geholpen. Zo wist ik ook door het temperaturen dat ik zwanger was. De testen bleven een week lang negatief maar temp bleef hoog. Nu doe ik het ook stiekem weer. Weet goed dat ik vanavond om 12 uur mijn eisprong heb maar toch even ter controle. hahahaah. (lang leve de pregnyl)

Jaa pregnyl is wel fijn. Dan kun je hem niet missen :D heerlijk! Wel had ik erg veel bijwerkingen!!! Maar ja misschien moet ik ook maar even aan de temperatuurcurve beginnen.. Maar vind dat zo'n gedoe om het exact hetzelde tijdstip aan te houden...
Nou klusse nog maar even! ;)

Ik krijg er ook flink hoofdpijn van. Maar middelen heiligen het doel is mijn motto even hahaha. Ik temperatuurde dus niet liggend en niet 's morgens maar gewoon 's avonds voor dat ik naar bed ging. (wel voor het plassen) En ook daar kon ik een duidelijke stijging in ontdekken. Maar in ieder geval veel succes en ik hoop dat je een niet al te lange cyclus hebt nu. En dan vol goede moed op naar IUI 3.

Daar heb je gelijk in. Ik neem de bijwerkingen voor lief. Alles voor het goede doel. Maar ik word dus al een binnen 4 uren misselijk. Niet echt zo erg dat ik moet overgeven maar wel vervelend. En dan een paar dagen later een zeer opgeblazen buik. Ook mijn stemming wel wat geloof ik maar dat constateerde vooral mijn wederhelft hahaha!! Hij zal wel gelijk hebben. Mijn moeder had in het begin van haar zwangerschappen erg last van vergelijkbare klachten dus het zal wel in de familie zitten.
Enne dat tempen ga ik testen denk ik, doe je het wel in je bips?? Of gewoon oor?? Kijk dat gaat de doorslag geven haha :D

Mijn humeur zullen we het maar niet eens over hebben hahahaha. Ben dankbaar voor zo'n geduldige vent. Maar het tempen doe ik vaginaal. Daar moet de temp stijgen. Wattenschijfje met alcohol er over heen halen en hij is weer klaar voor gebruik de volgende dag. (ben nogal van het ontsmetten hahahah)

Heb nu ook zo'n rot gevoel in mijn buik dus zal wel van de spuit komen. Voor de zekerheid vandaag nog maar een klusje er tegenaan gooien en dan de wachtbank op.

Terug
Bovenaan