Hoe is cyclus na hormonen??

Ontsmetten is ook goed, ben ik ook wel van :D Heb voor het prikken ook alcoholdoekjes om mn buik voor en na het prikken te ontsmetten. Lekker fris idee vind ik dat :D
Nou doe je best met klussen enne sterkte op het wachtbankje..!
En fijn dat de mannen wat geduldig zijn. Mag ook wel want wat moeten we onszelf allemaal aan doen...! Mannen hoeven alleen maar hun spul in een potje te spuiten.

Successs!!!

Die van mij hoeft het nog niet in een potje te doen. Die heeft nog de vrijheid zeg maar. En inderdaad ze hoeven er allemaal niet zoveel voor te doen, maar ben wel blij dat hij mij humeurtje doorstaat hahahaahah. Neemt me nu ook nog een gedeelte van het huishoudelijk werk uit handen dus ik heb geen klagen. Nou meid, ik hoop dat je net zo'n rondje hebt als ik vorig jaar had in mijn rustmaand. Resultaat ligt nu weer lekker te slapen!

Hey lieverds,

Ik stop met de ovulatietesten, berekeningen, etc... Heb er schoon genoeg van! Het is vandaag weer vrijdag en ja, hoor...weliswaar een paar uurtjes vroeger, maar weer stipt op tijd; de rode duivels!!! Kan er al niet eens meer om janken, hebben goed bewezen dat we geen wondertje samen kunnen maken...grrrrrr!!!! Deze ronde was weer zonder hormonen, ovulatietest positief, volgens het boekje geklust..... Zondag weer beginnen met een halve dosering menopur. Zucht....

O, volgens mijn gyn hebben de rondes met hormonen geen effect op de rondes zonder. Vroeg het me ook af, omdat mijn cyclus het beter doet zonder hormonen. Elke ronde staat op zichzelf.

Ga nu lekker aan de rode wijn!

Xx

Ach meissie wat ontzettend klote!!! Snap dat je niet kunt huilen... Ik leef met je mee! Wat is het toch ontzettend moeilijk om zwanger te raken voor ons... Pfff... Geniet in ieder geval van je wijntje. Ik heb deze maand even flink aan de wijn gezeten. Laat het al tijden staan omdat ik dan denk dat het daarom niet gaat lukken etc. Maar deze maand echt even genoten. En dat was echt heerlijk!!
Nou meissie ik geef je een virtuele knuffel hiero! En hoofd omhoog en gaan!!! Alles is mogelijk. Mijn vriendin van 38 is nu na 7 jaar zwanger na gedoe IUI, IVF etc. op eigen houtje... Nou hoop ik niet dat het ons zo lang gaat duren maar bedoel maar te zeggen het kan!!
Kom op we gaan er weer voor..!! Ik wacht mn ongi maar weer af... Mijn tieten beginnen al dus moet nu binnen paar dagen wel loskomen..

Enne Supertje geniet lekker van je kleintje! Heerlijk lijkt me dat!

XxX

@star. GRRRRRRRRRRRRRRR klotezooi weer. Kan ook niet meer zeggen dan dat ik je een dikke knuffel wil geven.

@prinsesL Ik geniet zeker. Ik schijn heel de dag te stralen volgens de kinderarts. En zo voelt het ook.

Terug
Bovenaan