hoe is dat nu bij jullie?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben nieuwsgierig naar jullie duur en hevigheid van menstruatie sinds jullie met de pil gestopt zijn. Ik ben heel onregelmatig ongesteld, en meestal was het dan een paar dagen alleen bruine/oranje afscheiding.

Afgelopen ronde had ik een cyclus van 28 dagen, en toen was mijn menstruatie een stuk heviger. Ik heb toen ruim 12 dagen gevloeid. Nu zit ik alweer op dag 10!
Dacht dat het gister over was, maar vanmorgen ging het vrolijk verder! Haha!

Ben benieuwd hoe dat bij jullie het geval is en ben benieuwd hoe jullie je voelen zonder pil. Ik heb veeeeel minder hoofdpijn, minder stemmingswisselingen en meer zin in seks. Voor mij noooooit meer de pil!

Tot mails!

Liefs Imme

Hallo

Wat grappig wat een verschil dat kan zijn. NU ben ik echt nog maar net gestopt dus kan ik er nog weinig over zeggen, maar toen wij zwanger wilden worden van ons eerste kindje ( okt 2005) was ik natuurlijk ook gestopt met de pil. Nou ik heb me nog nooit zo vreselijk gevoeld. Ik was knetter emotioneel, heel erg prikkelbaar en mijn menstruatie was heel onregelmatig en kwam met hoofdpijn en met heel veel pukkels. Terwijl ik tijdens de pil eigenlijk nergens last van had. Ik heb toen zelfs geroepen het is dat we een kindje willen anders was ik allang weer begonnen met de pil!

Groetjes Carina

hoi hoi,

Ook ik ben al een paar maanden van de pil af maar vind het helemaal niks ben echt een emotioneel wrak en zoo moe en heel veel hoofdpijn, mijn menstruatie is ook juist een stuk heviger. Gek he hoe iedereen anders reageerd.
Groetjes Natascha

Hoi carina,

Jeetje zeg, dat ik inderdaad heel anders dan dat ik dat ervaar! Wat een zooi eigelijk die pil he? Maar ja, als je je beter met voelt, dan is dat voor jou een perfect middel (niet als je zwanger wilt worden natuurlijk). Als ik ooit weer een anticonceptiemiddel neem, dan een spiraaltje denk ik. Niets geen ontpillen enzo... maar ja, zover is het nog lang niet! Eerst maar eens zwanger worden van ons eerste kindje!

Jij ook heel veel succes verder!

Imme xx

quote: natascha1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 13:50:54'));

hoi hoi,

Ook ik ben al een paar maanden van de pil af maar vind het helemaal niks ben echt een emotioneel wrak en zoo moe en heel veel hoofdpijn, mijn menstruatie is ook juist een stuk heviger. Gek he hoe iedereen anders reageerd.
Groetjes Natascha

Goh, vervelend zeg! Hoe lang ben je al gestopt? Hopelijk is het van tijdelijke aard en voel je je straks veel beter! Imme xx

Ik merk dat ik veel meer zin heb in seks sinds ik gestopt ben en ik ben veel korter ongesteld, maar 3 dagen ongeveer. Voor mij dus alleen maar voordelen. Ik ben nu ongeveer 4 maanden gestopt. Succes met zwanger worden allemaal!

Ik heb ook veel meer zin in sex.
Ben de vorige keer (na het stoppen met de pil) wel 4 dagen langer ongesteld geweest als toen ik de pil nog slikte.

Daarnaast ben ik ONTZETTEND emotioneel en snel geirriteerd.

Hallo meiden,

Ik ben nu 8 mnd van de pil af. Eerste 3 mnd was ik regelmatig toen 2mnd niet. Maar de laatste 2mnd ben ik weer regelmatig ongie(liever niet natuurlijk) Ik heb  geluk denk ik. ik voel me heel goed en ben maar 2 dagen ongie en bijna niks  en heb nergens last van. Maar die 2 dagen verbaasd me elke keer weer. Echt fijn is dat ik vraag me af of ik ooit weer aan de pil ga denk het niet. Maar goed nu dwaal ik af.

Liefs Iris

Terug
Bovenaan