hoe is dit mogelijk

Denk dat je inderdaad zoals de andere meiden ook al schreven gewoon even moet afwachten.
Je hebt zo te lezen wel bijgehouden wanneer je ongesteld bent geworden de afgelopen 3mnd.Je kan dan wel natellen hoelang je cyclussen waren.

inderdaad afwachten dus. ik hou inderdaad mijn menstruatie bij. maar er zit geen lijn in en dan is het erg lastig om uit te reken wanneer je eisprong is. zoals je hierboven leest soms zit er een week tussen en soms 5 weken. jullie horen wel hoe het afloopt.

bedank voor jullie reacties.

hihi helaasd betekend een positiefe ovulatie test niet gelijk dat het ook raak moet zijn...... Kan ook zijn dat geen zaadcel het gered heeft natuurlijk zal ik maar zeggen. Helaas gewoon afwachten denk ik...

Maar als jij 17e je eerste menstruatie dag hebt gehad en je test 28 sept positief met een ovulatie test dan klopt dat toch wel redelijk dan zit je op dag 11 maar met een ovulatietest wordt toch aan gegeven dat de ovulatie er aankomt?? dan kan het toch wel rond de 13e 14e of 15e dag zijn geweest (heel netjes toch) dan zou je rond 15 oktober zwanger kunnen testen... of ongi worden..

Terug
Bovenaan