hoe is het gesteld met jullie?

Dag dames,

Hoe gaat het bij jullie nu? Hoeveel weken is iedereen? Ik ben nu 13 weken en heb nog steeds geen energie! Heb echt werkelijk nergens zin in om te doen! Verschrikkelijk vind ik dat. Werken?Blegh..koken?Blegh...poetsen?Blegh haha iemand hier ook last van..en hopelijk gaat dat gevoel toch echt wel weg?!
Verder gaat het met de baby goed...
Zijn jullie ook al bezig met namen etc? Ik vind het wel erg moeilijk..zoveel namen!

hey Ingetje,

ook ik heb nergens zin in. ik ben nu 10 weken en ben alleen maar moe en misselijk de hele dag door. het liefste lig ik in bed want dan heb ik er het minste last van. ik was altijd zeer ondernemend maar dat lukt me nu echt niet meer. 1 geluk is dat we op het moment nog even bij mijn moeder inwonen tot dat ons huis verbouwd is en kunnen verhuizen. mijn moeder doet de was, strijk, koken.. dus gelukkig hoef ik daar niet naar om te kijken. maar vind het toch vervelend dat zij alles moet doen nu. ze vind het zoals ze zegt gelukkig niet zo erg. ze weet hoe ik me voel zegt ze.
wij gaan vanavond naar de verloskundige voor de eerste keer dus eerst dat maar eens afwachten, en namen daar heb ik er altijd wel en paar van in gedachte gehad. we zijn er alleen nog niet echt mee bezig!! durf nog niet in een namenboek te kijken, zijn er te veel,hihi

groetjes Janneke

ik zit nu op 12+3 en zin heb ik nergens in. Veel dingen kunnen me niet schelen op dit moment en 's avonds eten? Blegh. Heb nu eindelijk een goed middeltje tegen maagzuur, dus ik hoop dat ik me wat beter ga voelen. De kleine is gezond volgens de echo van vorige week. Dus zolang hij/zij er niet onder lijd vind ik het prima.

hi meiden ik ben 10 weken en 3 dagen. Missleijk, moe en mega opgeblazen buik lijk wel 5 maanden zwanger s'avonds....echt heel vervelend.
verder zijn we qua nemen ook bezig, moeilijk, van een meisje hebben we nog ook de naam van de vorige keer! hihihi ben aan het kijken en onderzoeken wat voor we gaan doen met het bedje. S is als de kleine wordt geboren 22 maanden, dus doen we een junior bed of toch een ledikant waar de zijkant af kan en dan de kleine in het kamertje van S? allerlei praktische vragen en zaken komen op ons af. Omdat ik S heb focus ik weinig op de zwangerschap gewoon lekker druk zijn en hopen dat het snel januari is. x

10+3 en ben nog steeds erg snel moe. Zijn nu op vakantie, dus dat komt echt heerlijk uit. 2 weken helemaal niets doen. Thuis straksnhelaas weer aan de bak. Kijken hoeveel energie ik dan heb. Voor de vakantie stortte ik na het werk compleet in op de bank...

En oh ja, 15 juli de combinatietest. Als daarvan de uitslag goed is kunnen we ook gelijk het geslacht te horen krijgen. Lekker makkelijk in de hele namen discussie! Das toch een partij lastig! Meisjesnamen genoeg, maar jongensnamen zijn zo moeilijk!

Hoi, ik ben nu 10 weken en nog steeds erg misselijk en weinig energie. Verder heb ik ook alweer last van mijn bekken. Hormonen in mijn lichaam en het is gelijk mis. Vorige keer had ik het met 8 weken, nu al met 6. Nu moet ik er wel bij zeggen dat het nooit helemaal weg is geweest. Maar het is nu dus weer erger geworden.

ik ben zooooo moe echt niet normaal hoeveel ik kan slapen... ben dat zelf niet gewend...

@Ilse, is het nog niet te vroeg om het geslacht dan 100% te kunnen zien... bij ons doen ze het pas na 16 weken dacht ik..maar als het dan al kan wil ik het ook!!! We willen graag weten wat het wordt.

2 weken geleden waren we nog op vakantie en hebben toen gesproken over namen.. Jongensnaam stond al vast alleen een meisjesnaam nog niet..na veel gepraat en geroepen zijn we eruit..

Terug
Bovenaan