hoe is het gesteld met jullie?

Ben nerveus. Ga zo naar het ziekenhuis voor de termijnecho en nog wat andere bloedonderzoeken. Heb een keer meegemaakt dat er geen leven was, met bijna 18 weken. En elke keer vlak voor een echo ben ik weer zenuwachtig of er wel leven is.

Maar verder, moe, wat misselijk, heel veel last van mijn bekken. En af en toe erg emotioneel over niks.

Heb idd weinig zin in dingen, maar ja met dit weer ben ik normaal ook niet heel erg te porren voor iets.

@clasce...succes!!

grappig om te lezen dat bijna iedereen last heeft van nergens zin in hebben...

de namen zijn wij nog niet over uit..ons zoontje heet Mika..we willen dat daar iets bij past..maar ja..eerst maar even het geslacht afwachten.

Ik ben 9 weken...en voel me gelukkig al iets beter als vorige week, de vermoeidheid valt me ook alles mee, alleen heb ik idd toch niet veel puf voor bepaalde dingen....

hoihoi,
vandaag 12 weken en begin meer zin te krijgen in alles. ben we aantal weken erg moe geweest en lekker geslapen tussen de middag maar de laatste week gaat het stukken beter. ik heb wel erg laste met tanden poesten, als ik maar een klein beetje te dicht in de buurt komen van mijn kiezen dan krijg ik kokhalsneigingen... echt niet leuk... nu ook af en toe last van mijn rug als ik aan het werk ben maar dat is dan de volgende dag weer weg...

de namen daar zijn het al helemaal uit. wij wisten de namen al voordat ik zwanger werd.. er was nog wel enige twijfel bij mijn vriend over de naam voor een jongetje maar nu is hij er heel blij mee... nu even de 20 weken echo afwachten en dan weten we hoe onze kleine spruit gaat heten...

veel succes allemaal bij het uitzoeken van de namen!!!!! groetjes cynthia

Terug
Bovenaan