Hoe is het met alle wachtenden?

Nergens zin in, ook geen bezoek e.d.

Niet vooruit te branden. Constant dorst en daarom ook om de zoveel tijd naar de wc.... 4

Pffff

Was ie er maar al

liefs

Haai ladies,

Had bij het vorige topic al een korte update gegeven, maar hierbij nog een keer!

Ben vandaag 36wk5dgn en het gaat eigenlijk goed met me. Ik had vorige week veel last van gerommel en mijn hormonen. Ik kon vorig weekend BLIJVEN huilen, nu weer wat stabieler. Ik merk dat ik gewoon snel aan mijn taks zit en dat ik dan nu kan zeggen dat ik me prima voel en over een uur kan zitten te janken omdat ik er zo klaar mee ben. Ik ben die wispelturigheid wel een beetje zat nu. Ik heb gewoon weer zin om mijn sterke, energieke zelf te zijn, maar probeer zoveel mogelijk te bedenken dat dit nogal een krachtsinspanning is!

Ik ben veel moe, ik slaap de laatste week gelukkig weer best aardig. Ik word wel 4-5 keer per nacht wakker soms, maar slaap daarna weer door. Dat is beter dan van 3-5 uur wakker liggen.

Verder word ik nu echt minder mobiel. Meer druk op mijn bekken en soms echt buikpijn en steken in mijn 'doos' (sorry voor 't woord;).

Maar ja, het kan bij mij nog ruim 5 weken duren dus ik probeer me niet gek te maken. Ik moet ook nog wel wat rommeldingetjes regelen, dus heb mijn tijd ook nog wel even nodig.

Even doorbikkelen allemaal he!?

@Josanne: wat vervelend is dit voor jou. Ik kan me het dilemma goed voorstellen. Mijn zus was hoogzwanger met het overlijden van mijn opa 2 jr geleden. Dat valt helemaal niet mee. Weet je, mijn oma haalde er best veel troost uit dat er nieuw leven kwam na het overlijden van haar man. Dit is de essentie van het leven. En qua timing: je kunt hier echt geen invloed op uitoefenen. En misschien is dat maar goed ook. Veel sterkte!

Blijft goed om te lezen dat we allemaal kwalen hebben. Gelukkig zijn we samen gezind. En nu maar hopen dat we ook gauw een topic mogen aanmaken met geboren!!!!

Josanne, wat vervelend voor je. Maar ik denk dat het al een heel mooi cadeau voor haar is dat ze weet dat je een kleintje verwacht, en dat is vast voldoende, natuurlijk hoop ik dat ze het red totdat je bevallen bent, en dat je nog gauw je kleine wonder kan laten zien. Sterkte meid.

liefs nath

Lieve meiden,
Bedankt voor jullie steun en lieve woorden.hadt mn ma afgelopen zaterdag nog aan de telefoon,het gaat steeds slechter,mn ma zei dat ze niet meer reageerd over algemeen,dus ook al zou mn kindje snel komen,denk niet dat ze het nog bewust meemaakt.of ze moet nu echt een opleving krijgen....maar geloof het niet.heb me er een beetje bij neergelegt,ze is 84 geworden en een mooi leven gehad,en het belangrijkste is nu dat ze niet te veel pijn heeft.

maar even wat anders:heb weer nieuw kwaaltje erbij,kan zo slecht naar de wc!heb er zeker al 4 dagen last van heel vervelend heb ik heel mn zwangerschap nog niet gehad.mn buik voelt nu van binnen heel beurs aan.had eigenlijk de douche nog een goede beurt willen geven maar denk dat ik maar even rustig aandoet.

en ja ben ook heel snel aangebrand hoor!hoeft niets voor te gebeuren ben zo in tranen.afgelopen zaterdag nog:dochter zou bij oma en opa gaan logeren en zou ze inde middag wegbrengen,bellen ze om 12.00 op waar ze blijft.mn man zei we zouden ze smiddags brengen maar hun wouden ze meteen(wilde daan zwemmen mer dr)ik had nog een was aanstaan met haar onmisbare knuffel erin en die duurde nog een uurtje.wat zegt mijn man nu tegen zijn ma:we komen er meteen aan!!ikke door he!!t lint natuurlijk want ik wou die was nog ophangen want daarna zouden we lekker met zn 2tjes weggaan(terras en film)mn man zet wasmachine uit en pakt knuffel van dochter eruit.ik was zo kwaaad!!!!!!!dat ik begon te schelden te vloeken te tieren en te huilen.ben naar boven gegaan.heb mn meisje nog wel geknuffeld en gekust en heb toen mn man ze alleen weg laten brengen.pfff wat heftige reactie he van mij.ook toen ie thuis kwam later was ik nog zeer verdrietig.gelukkig was ie niet meer boos en en zijn we alsnog uit eten en naar de film geweest,achteraf denk ik:waarom reageerde ik nu zo heftig?maar was gewoon dat dominante gedrag van zn ma erg beu ook.achteraf zei ze.ik dacht dat jullie ze s morgens al zouden brengen.maar heb altijd gezegt in de middag.
sorry meiden voor mn zeik verhaal.zit toch nog hoger dan ik dacht.
liefs jootje

Ha meid,

Maakt niet uit, dat noemen ze nou hormonen! Ik kan er ook steeds slechter tegen als de dingen niet gaan op de manier en het moment waarop ik het wil. Ach, als zo'n flinke huilbui maar lekker oplucht, toch?

Sterkte!

Hier is nog een wachtende.
ben nu 37w4d en ze mogen nu echt komen. De andere kinderen zijn naar school en ik heb verder niks meer op m'n programma.
Vandaag heb ik best een taaie dag gehad. heb nu ook last van m'n rug en af en toe harde buiken. Hopen dat het vannacht doorzet.
as. vrijdag krijg ik inwendig onderzoek en gaan we een datum afspreken om in te leiden, maar ik hoop dus dat dat niet meer nodig is.
Iedereen succes en ik ben benieuwd wie van ons de eerste wordt die is bevallen.

Terug
Bovenaan