Hoe is het met de kilo's?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Na de bevalling (febr 2007) ben ik direct 7 kilo kwijtgeraakt, maar daarna hield het op. Ben nog lang niet terug op mijn oude gewicht hoewel ik vrijwel elke dag een uur fiets en niet idioot veel snoep. Hebben jullie dat ook? Ik moet nog 9 kilo...

Dacht dat het vanzelf wel eraf zou gaan in de loop van de afgelopen maanden maar volgens mij gaat dat niet gebeuren en moet ik echt gaan lijnen! Ik viel altijd heel makkelijk af als ik maar regelmatig beweeg en niet heel veel snoep, maar nu is dat blijkbaar ineens veranderd en moet er wel wat meer gebeuren om die kilo's eraf te krijgen, hebben jullie dat ook?

groetjes,
Anna  

Hoi,
jammer dat die laatste kilo's er niet zo makkelijk af gaan!
In mijn geval gaat het eigenlijk te hard. Was na drie maanden op mijn gewicht terug en daarna bleef ik maar afvallen.
Lichamelijk is er niets aan de hand... Geestelijk ook niet!
Ik denk zelf dat mijn lijf er aan moet wennen dat ik veel meer beweeg en ik sjouw me soms een ongeluk op een dag met een  dochter van 2,7 jaar en een zoon van 7 maanden!

Succes met de laatste kilootjes!

groetjes,
kiki

2 weken na de bevalling moest er nog 3 kilo af om op m'n oude gewicht te zijn (maar liever nog iets meer er af). Inmiddels moet ik 4 kilo kwijtraken!!

Ik val slechts heel moeizaam af en kom gelukki gook maar heel langzaam aan. Maar er moet nu toch echt meer gebeuren dan minder snoepen en meer bewegen. Het wordt echt weer tijd voor keihard zweten en bikkelhard sporten, mar ik heb er nog echt geen zin in. ik stel het nog even uit en hou gewoon de bovenste knoop van mijn broek los

Ik zou ook nog 11kg kwijt moeten raken dan ben ik weer op mijn oude gewicht alleen ik vond mezelf voor de zwangerschap te licht(55kg) Ik weeg nu nog 66 kg en ik wil graag 60kg wegen dus ik heb nog 6kg te gaan maar daar maak ik me niet zo druk over
Als jezelf maar lekker in je vel zit!

Groetjes mij

moet ook nog 10
maar ik weet ik wanneer ik moet gaan sporten. Ik ben gesloopt 's avonds.
En met de kleine erbij... ik kan niks bedenken.
help....

Ik zou nog 2,5kg moeten tot gewicht voor ik zwanger raakte. Maar had net paar weken voor zwangerschap week of 5 aan sonja gedaan wat eigenlijk heel hard ging en weet niet wat voor mij goede gewicht is. Dus ik let wel op wat ik eet, maar niet hard aan de lijn. Wat ik storender vind, is dat buikvel zoveel slapper is geworden. Ik heb gehoorlijke buikspieren, kan buik goed inhouden, maar vel "flubbert" nog zo. Ik leg me er maar bij neer dat dat door zwangerschap komt en niet meer weggaat, maar echt leuk is t niet.
Groetjes, mira, sinds 02-01 mama van jaap

Voordat ik zwanger raakte, ben ik gestopt met roken en kwam daardoor (onbewust) 5 kilo aan. Tijdens mijn zwangerschap kwamen er nog eens 21 kilootjes bij, dus uiteindelijk was ik 26 kilo zwaarder. Na mijn bevalling was ik er eigenlijk al snel 10 kwijt en toen stagneerde het. Omdat ik toch wel weer heel graag mijn oude vertrouwde Replay-spijkerbroek aan wilde, ben ik uiteindelijk toch maar gaan Sonja Bakkeren. En met resultaat. Na 6 maanden was ik alle 26 kilootjes weer kwijt. Eigenlijk is het heel snel gegaan. Ik ben begonnen met lijnen toen zoonllief 14 weken was. Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen borstvoeding heb gegeven, dus  ik kon  zo beginnen. Verder merk ik wel dat de bouw van mijn lichaam iets veranderd is. Mijn buik was voorheen al niet zo strak en nu dus helemaal niet meer. Om het toch nog een beetje in model te krijgen, probeer ik 2 x per week een half uur hard te lopen en verder doe ik 1x per week Pilates.

Hi,

Voor mijn zwangerschap was ik al 12 kg afgevallen, eenmaal flink zwanger zat er weer 22 kg bij!!

Na de bevalling zat ik eigenlijk na 3 dagen al weer op mijn oude gewicht, maar toen de bv goed op gang was, zat er weer 8 kilo boven op.
Ben nu net 3 weken geheel gestop met bv, Tom is nu 8 maanden oud...
Ik werk 2,5 dag, de dagen dat ik thuis ben, ben ik in de weer met Tom, wandelen, spelen, of het huishouden. Als ik eenmaal ff zit, Tom slaapt bijvoorbeeld, kan ik de energie er niet meer voor op brengen om nog te gaan bewegen..
Ik weet dat ik dat juist moet doen, want zo ben ik die 12 kilo ook afgevallen...
Maar ik weet ook niet of het weer zo snel eraf gaat als toen... omdat ik zwanger ben geweest...

NENS

Terug
Bovenaan