Hoe is het met de kilo's?

Oh ja, en op http://www.caloriechecker.nl  kun je alles goed checken << is van het voedingcentrum

Ik zelf vind het erg handig, je kan het zelfs bij houden per dag wat je eet... je kan alles invullen, overzichtjes doorlezen, zittende baan, borstvoeding, e.d.

En Sonja Bakker word op www.voedingscentrum.nl goed afgekraakt daar...

Ik zit nu te tyoen en voel dat er spanning op mijn broek staat..ik klungel al 9 maanden met mijn gewicht, en ben eigenlijk wel op mijn gewicht toen ik net zwanger werd.
Maar het voelt gewoon niet prettig, ook de blubberbuik is goed aanwezig. Nu heb ik nooit een strak buikje gehad, maar deze kan ik beetpakken met mijn hand, hahahaha...
Afijn, ik hou altijd maar voor ogen dat er iets prachtigs ingezeten heeft, en ik was ook 20 kilo gegroeid, dus die buik heeft aardig wat te verduren gehad.
Sonja Bakker kwam mijn keel uit, dus daar zijn we ook mee gestopt, en wat ik eet is niet veel, en die energie kan ik goed gebruiken. Dus dat word accepteren (geloof ik ;)

Groetjes vonneg

ellow,

ook ik wil er nog 5 a 10 kilo af....ben na mijn zwangerschap juist meer aangekomen dan afgevallen...geef ook veel borstvoeding en heb vaak honger. ik denk dat als ik echt stop met snoepen dat het al zeker de helft scheelt...maar ook ik wil er nu toch wel serieus mee aan de slag want ben het beu.

succes allemaal met die stomme kilos hahahaha

liefs sweety

Voor mijn bevalling woog ik veel heel veel. Een week na de bevalling was er alweer 9 kilo vanaf, dus dat ging goed. En nu een half jaar later ben ik nog eens 20 kilo kwijtgeraakt. Ik weeg nu zo'n 5 kilo minder dan voor de zwnagerschap.
Op het moment raak ik niet zo veel meer kwijt, maar mijn vetpercentage daalt, dus mijn spiermassa neemt toe.

Ik voel me weer helemaal toppie.

Miep

voor mijn zwangerschap was ik 76 kilo en nu ben ik 81,7 best wel netjes al vind ik het zelf, nu met sporten merk ik dat er ong 0,3 kilo per week afgaat, wie weet haal ik mijn eigen gewicht voordat goewan 9 maandjes is, (dat zeggen ze toch 9 maanden zwanger 9 maanden ontzwangeren)(ik ben 98 geweest toen ik 2 1/2 week over tijd was)

ik ben sinds ongeveer vier weken bezig met goed opletten wat ik eet. Ik woog altijd 64 kilo en ben in mijn zwangerschap 20 kilo aangekomen. Tot vier weken geleden woog ik 74 kilo en nu weeg ik 68 kilo. En dat door alleen maar te letten op wat ik eet. Ik ben  op de website van het  voedingscentrum gaan kijken hoeveel kalorieën je nodig hebt en ben er ook achter gekomen waar meer in zit en waar minder in zit. Dat werkt echt heel goed! Als je een beetje weet hoeveel waarin zit, kun je best schrikken en dan eet je het niet zo snel meer.

Dus gewoon verstandig eten en een beetje weten wat je eet. (ik wil nog wel 4 á 5 kilo afvallen)

Ik zit inmiddels weer op het gewicht van voor de zwangerschap, maar ik wil er nog wel graag een kilootje of 6 af hebben. Geluk bij een ongeluk, ik heb nu flink buikgriep, is goed voor de lijn, hihi.
Als ik geen bv meer geef ga ik wel weer strak aan Sonja, dat werkt hier het beste. Jammer dat Sint er weer aankomt met z'n lekkernijen en daarna Kerst enzo
Heel moeilijk voor mij...
groetjes,
Ruth

Hoi hoi,

Ik ben eind Januari 2007 bevallen en was tijdens mijn zwangerschap 20kg aangekomen.
Ik was 15 kg afgevallen toen ik weer zwanger werd. Ik ben inmiddels 20wkn zwanger en al wel weer aardig aangekomen. We wilde ze graag snel achter elkaar, maar  als het dan ook lukt is dat wel super!

Groetjes Jacqueline

Terug
Bovenaan