Hoe is het met de pasgeboren babietjes?

Jasmijn is nu alweer 5,5 maand en het wordt alleen maar leuker tussen die meiden. Nu ligt ze   af en toe op het speelkleed op de grond en dan moet Fiene erbij liggen. GAat ze lekker kroelen met haar, maar wel zo dat je af en toe er wat van moet zeggen, zo lief
->hardhandig als dat gaat. Maar goed, ze vindt haar nog steeds erg lief.
Het slapen gaat gelukkig ook heel goed en nu net bezig met een fruithapje, waar ze maar weinig van het lepeltje snapt.  

Fiene is ondanks dat er een zusje bij is gekomen, heel makkelijk overdag zindelijk geworden en dat vind ik een zaligheid.
Het gaat ontzettend snel. De oudste gaat volgende maand naar de peuterspeelzaal (spannend) en Jasmijn alweer bezig met tanden krijgen, fruithapjes en omdraaien.
Kortom ik geniet met volle teugen van het stel. Het is mij tot nu toe enorm meegevallen hoe het draait met 2 kindertjes. Ik vind het niet drukker, aangezien de oudste een vroege vogel is en ik dus elke dag om 6.45 uur opsta, dus wat aan mijn dag heb. Soms ben ik wel eens "jaloers" op kindertjes die lekker uit kunnen slapen, maar ja wat aan je dag hebben en geen opgejaagd gevoel hebben is dan ook wel weer een voordeel.
Gr. mamajo

Terug
Bovenaan