hoe is het met de rokers onder ons?

De meiden die roken hoe is het daarmee?

Ik vind het wel moelijk maar rook wel een stuk minder,juist omdat ik misselijk ben enz.
En ik probeer toch wel te stoppen want das wel het beste.

groetjes, Nice

ik rook ook nog steeds, jammer genoeg word ik er nog steeds niet misselijk van zodat ik helemaal kan stoppen..
maandag de 1e echo en hoop dat dan mijn behoefte naar sigaretten verandert!
ik blijf iig proberen te stoppen en hopen dat het mij een keertje lukt..

Ik ben vandaag 3 weken gestopt met roken en weet je..... ik mis het helemaal niet.
Ik was zo misselijk en het smaakte mij niet meer.
Ik hoop voor jullie dat je kan stoppen!
Heel veel sterkte

Helaas rook ik ook nog steeds en voel me daar wel eens schuldig over. Ik heb altijd gedacht dat wanneer ik zwanger zou zijn ik er direct ermee zou stoppen. Nou die vlieger gaat dus mooi niet op. Ik rook 6 sigaretten per dag. En ik wil vanaf volgende week naar 3 per dag om dan zo langzaam af te bouwen. Roken is niet goed voor de baby maar stress ook niet.

Net als Marinde ben ik steeds gestopt vanaf het moment dat ik wist dat we graag een kindje wilden..nu moet ik erbij zeggen dat ik niet heel erg veel rookte, een paar sigaretten per dag. Had er in het begin wel eens moeite mee maar na twee weken totaal niet meer..ben helaas ook steeds weer begonnen.. Maar als ik bedenk dat de baby het echt benauwd kan kijgen doordat nicotine via de placenta bij de baby komt ben ik echt blij dat gestopt ben. Hoop echt dat het jullie ook lukt!
Sterkte!

Nog steeds gestopt, nu al meer dan een maand. Heerlijk, ben zo blij, als ik nu iemand ruik die gerookt heeft, wordt ik misselijk. Ik snoep wel wat meer hihi. Maar het is het allemaal waard.

Nu mijn vriend nog laten stoppen!! Iemand tips? Ik heb volgens mij alles al geprobeerd, hij rookt iig nu buiten en veel minder, maar zou het zo fijn vinden als ie stopt.

Terug
Bovenaan