hoe is het met de rokers onder ons?

Goed zo stoppers!!!! knap hoor
weet zelf als ex-roker hoe het is

voor mij werkte de stok zwangerschap wel goed om te stoppen... voor ons alle twee trouwens... gelukkig daarna ook nooit meer begonnen.. wij waren de enige vrienden die ook nog rookte dus dat scheelt ook wel..

ja het is beter om te stoppen, dat weten jullie vast ook wel...spannende tijden zijn lastog te stoppen, en dat is het nu ook wel weer dus best dubbel..

Ik kan wel zeggen... JE KAN HET ECHT
wij rookte een pakje per dag en het is gelukkig gelukt... SUCCES voor de stoppers en voor de nog rokers.. Hoop dat je kracht vind om de stap te zetten... Succes

Ben zelf een verstokte roker, tot de test iets minder dan een pakje per dag.
Vanaf de test mijn laatste drie sigaretten opgerookt en sindsdien niets meer aangeraakt.
Moet eerlijk zeggen dat ik er wel meer moeite mee heb dan bij de zwangerschap van mijn zoontje.
Toen ben ik resoluut gestopt na de test ook al had ik nog sigaretten, nu ging ik toch voor gaas en heb ik de laatste drie opgerookt.

Hoop echt dat de mensen die nu nog roken ook gaan stoppen, want het is zoveel beter voor je kindje.
Bedenk 1 ding het is een psychisch spelletje, redenaties als de vorige keer is het ook niet gelukt of stress is slechter dan roken komen van het deel van de psyche die willen dat je toegeeft aan je verslaving.
Laat die kant een poepie ruiken en je zult merken dat de kant die wil dat je stopt je er wel doorheen sleept.
Zoek anders mensen in je omgeving die je kunt bellen als je wilt roken, zodat die je er mentaal even doorheen kunnen slepen.

Want stoppen is toch echt het beste voor de baby.

liefs Edith

Terug
Bovenaan