Hoe is het met de wachtenden?

A

Anoniem

Guest
Hier helaas weer door naar ronde 39... Hoop dat ik de volgende ronde net als deze ronde, totaal geen testdrang krijg. Beviel me eigenlijk wel dit keer!

Hoe is het met de andere meiden? Er staan weer flink wat nod's voor de deur volgens mij!

Liefs Daisy

Hey meid!
Balen dat je weer een ronde verder moet, maar vind het super hoe goed jij het oppakt!

Lieve Daisy,

Weer een ronde verder?! Grrrrr.....balen meid! Enne....dat was niet onze deal he?! :-( Hoop echt dat het voor jullie spontaan gaat lukken, heel gauw!

Lieve knuff Lynn.

Ja flink balen! Maar ja, heb me erbij neergelegd dat we hier geen positieve test hebben tot de eerste ivf. Kan me er druk om maken, dat schiet niet op!

Het is een stuk frustrerender als je ongi wordt na een iui kan ik je vertellen. Nu is het een 'eitje', al blijft de teleurstelling wel!

X

Hoi Daycey,

Ik had 2 weken terug mn eitje, tussen zaterdag en dinsdag. Ik denk dat ik volgende week weer ongesteld ga worden, hoop het niet hoor! Maarja het is niet anders dan afwachten.

Jeetje, wel jammer dat jullie al op ronde 39 zitten. Mag ik vragen wat de reden is waarom het bij jullie niet lukt?

Hey!

Balen dat je alweer voelt dat je ongi eraan komt! Bij ons er geen oorzaak gevonden. We hebben nu 3 iui achter de rug en wachten op ivf. Mijn vriend heeft Net behoorlijk koorts gehad, dus moeten we tot september wachten.

Liefs Daisy

Owwwwww dat meen je niet! Heel oneerlijk!!! Maar ben zo blij dat je dit zoooo ontzettend positief benaderd! Respect hoor meid!

Hoop dat jullie zsm zwanger zijn!!!! Liefste zonder ivf!

Liefs

balen zeg.
Heb nog niet getest maar ook nog geen ongi.
Ga me er morgen maar aan wagen..

Maar misschien wacht ik nog tot woensdag twijgel nog.

duim voor je in de volgende ronde..

Terug
Bovenaan