Hoe is het met de wachtenden?

balen zeg.
Heb nog niet getest maar ook nog geen ongi.
Ga me er morgen maar aan wagen..

Maar misschien wacht ik nog tot woensdag twijfel nog.

duim voor je in de volgende ronde..

Wat vervelend dat ze de oorzaak niet kunnen vinden. Al die vele teleurstellingen die jullie hebben moeten doorstaan. Vreselijk meid!
En vooral nu je vriend koorts heeft gehad.

Zijn wij de enige die op de hoogte zijn van jullie situatie of weten naasten het ook van jullie?

Hoi ybaby,

Iedreen weet het verder. We zijn er heel open in naar iedereen. Vooral ook, omdat je soms op het laatste moment afspraken af moet zeggen. Het ziekenhuis gaat voor! Mensen hebben er toch meer begrip voor als ze de rede weten, is mijn ervaring.

Aan de ene kant vervelend dat er geen oorzaak gevonden is, aan de andere kant blijft de kans op een spontane zwangerschap bestaan!

Nu iig vol goede moed op nar ronde 39!

@snipi, ik duim ook voor jou! En natuurlijk voor alle andere meiden die binnenkort nod hebben of al over tijd zijn!

Xxx

hey Daycey

Balen ja !! maar wel super hoe je er mee omgaat .
jullie zijn dus al erg lang bezig , wanneer ga je naar het ziekenhuis heb je al een afspraak staan ?

Ik heb online testen gekocht zullen denk ik morgen binnen zijn en ga dan woensdag ochtend testen .
Ben dan 12 dagen over tijd , hoop dat er dan een dikke vette duidelijk streep staan ....

Sterkte en suc6 voor de volgende ronde !!

Liefss

Just- carool,

Wij lopen al anderhalf jaar in het ziekenhuis. Alle onderzoeken hebben we gehad, maar er is niets gevonden: onverklaarbare verminderde vruchtbaarheid/onvruchtbaarheid.
We hebben nu 3 keer iui achter de rug en zitten nu in de wacht voor ivf. Omdat mijn vriend vorige maand hoge koorts heeft gehad, moeten we nu 3 maanden wachten. Na die 3 maanden zijn we op vakantie, dat wordt pas starten in september!
We hebben nu dus (na anderhalf jaar dokteren) even een paar maanden geen ziekenhuis!

Voor jou hoop ik dat je als nog positieftest!

X

hey daycey

Jeetje jullie zijn al een tijdje heftig bezig ...
wat houdt iui in ? sorry ben hier nog een leek in ...

Okay dus jullie moeten nog erg lang wachten ,
je hoort ook vaak als mensen op vakantie gaan en er niet mee bezig zijn het dan ineens raak is ;)

Ik hoor mezelf dan steeds klagen dat ik paar dagen moet wachten met testen , maar als ik dan jouw verhaal lees ppff hoe hou je het uit !!!

Wij hopen ook dat hij positief is , al lijkt mijn lichaam nu wel heel erg zwanger ghihi alleen die hcg hormoon is te laag dus ik wacht nog ff ...

Liefsss

Vanochtend test gedaan helaas negatief.
Mijn lichaam houdt me gewoon weer voor de gek want de duivel is er ook nie.
En heel wat klachten.

Dus maar weer wachten tot zondag voor een nieuwe test of misschien komt de duivel eerder op bezoek

Terug
Bovenaan