Hoe is het met de zwangere onder ons?

Ha meiden,
Ook ik mag me weer onder de zwangere rekenen. Volgende week de eerste echo, ik denk dat ik dn ongeveer 10 weken ben. Ben heel benieuwd en laat jullie meer weten.

Gefeliciteerd!!! Wat leuk!!!

Ik ben inmiddels bijna 17 weken. Begin beweging te voelen in mijn buik! Inmiddels blijkt dat drie (!) andere vriendinnen ook zwanger zijn. Echt leuk!

Liefs,

T

Goed hier,inmiddels al 35+5 d zwanger en baby ligt al volledig ingedaald.
wel drukker en vermoeider hoor zo een 3de zwangerschap,maar verder geen klagen

@Mamamar:gefeliciteerd wat leuk weer een baby er bij!mag ik nog niet klagen met mn druk zijn haha!!jij heb pas druk!maar wel leuk toch

@T:jij ook alweer 17 weken!fijn dat je de kleine nu voelt he,en leuk om met vriendinnen te zwangeren

liefs jootje

@Wat leuk mamar, gefeliciteerd!!

@T: wat leuk zeg!! Al die ukkies zijn straks van dezelfde leeftijd!! Hoe gaat het met Floor?

@Jootje: Veel su6 met de laatste loodjes..!! En we horen het graag als je bevallen bent!!

Succes allemaal!!

Mamamar, hoeveelste kindje wordt dat? Had jij nu al 3 kindjes voor de tweeling of 1? gefeliciteerd hoor! Geniet ervan!

Ik zou ook graag weer zwanger worden, maar ik heb net een nieuwe baan, even wachten dus!

Gefeliciteerd mamamar!!!! Wat een leuk nieuws! Weet je al of het 1 kindje is of weer een tweeling? Is de kans op weer een tweeling bij jullie groter of even groot als bij iedereen?

Hier gaat alles goed, ben inmiddels 24 weken zwanger. Lichamelijk gaat het( tot nu toe) zo ontzettend veel beter als bij de eerste, mij hoor je dus niet klagen:)

@ mamajo, sterkte met de laatste zware loodjes!

Terug
Bovenaan