Hoe is het met de zwangere onder ons?

Nathalie dit word ons 6de kindje.
Essje ik heb volgende week de eerste echo, dus dan zullen we zien hoeveel en hoever ikben. Maar ik hoop echt maar eentje, anders weet ik echt even niet meer hoe het allemaal moet.
Volgende week horen jullie meer.

Enne bedankt voor jullie lieve reacties!!!

Gefeliciteerd mamamar!!
Spannend hoor! Hoop inderdaad voor je dat het 1 kindje is. Kan me voorstellen dat 2 nu helemaal een schok zou zijn.
Aan de andere kant, waar 6 monden gevoed kunnen worden, kunnen er ook 7 gevoed worden toch?

Het is echt ontzettend leuk om met vriendinnetjes zwanger te zijn! En dat al die ukkies even oud zijn is inderdaad leuk. Dat zie ik nu echt bij "de eerste generatie".

Met Floor gaat het super. Ben ook stiekem bang dat nmr 2 wel eens tegen zou kunnen vallen. Floor is zo makkelijk... Ondanks dat ze een behoorlijke eigen wil heeft, doet ze alles goed. Slapen, eten, spelen.. geen probleem!
Tegenwoordig wil ze zelf de hond uitlaten. We hebben nog al een drukke hond, dus zij houd de riem vast, en ik het stukje daarna, zodat als hij trekt, Floor niet omvalt... :p

Zo schattig. Als hij dan niet opschiet, dan loopt ze ook echt te mopperen op hem. Luka lopen!! roept ze dan :)

Liefs,

T

Gefeliciteerd mamamar!
Ons 2e kindje word alweer over 5 weekjes verwacht! Moet wel zeggen dat ik niet veel energie meer heb. Heb 't hele huis moeten poetsen, we kregen laatst een nieuwe keuken dus alles was een groot stof nest. Nu alles weer aardig op 't rit, zelfs de kleertjes al gewassen.
Liefs

Wat leuk! Weer een zwangere erbij!
Gefeliciteerd! En wat goed om te horen dat het allemaal goed gaat met jullie.

Ik heb vandaag een echo gehad, ben nu bijna 31 weken.
We hadden al een vermoeden, en de vk ook, maar de echo bevestigde het; we krijgen een flinke dame! Ze woog nu al (voor zover je dat eecht kan opmaken uit een echo) ruim 1700 gram en had een flink bolletje en lange benen.
Alles gaat dus zeer voorspoedig!

Ik voel me nog steeds niet heel topfit, maar goed, hoort er bij! Ik ben wel heel blij dat ik nu stukken minder aankom! Bij Warren zat ik met 30 weken al ruim op +15 kilo, nu op +7.
Scheelt toch een hoop sjouwen ;-)

X
Evje

Terug
Bovenaan