hoe is het met iedereen persoonlijk??

hallo
hoe gaat het met jullie zelf hier,behalve dat silvia zenuwachtig en eveline misschien zwanger is
ik ga zo even flink wandelen.ik wou na t weekend graag minder dan 80 wegen.het is helaas nog 80,maar ik mag niet klagen,want de weegschaal blijft gestaag zakken.nog 11 kilootjes te gaan.
en straks ga ik bij de ha de gewone pil afhalen.ik geef toch geen bv meer en de minipil pak ik steeds te laat.niet erg betrouwbaar dus.
ik vloei nog een heel klein beetje,maar er lijkt nu wel een eind aan te komen.ben benieuwd hoe mn ongi is,als ik over 3 weken stopweek heb.
ik zit wel vreselijk lekker in mn vel nu.komt vast door de zon!ik heb grote opruiming en schoonmaak gehouden hier beneden en morgen ga ik de tuin doen.en nu ga ik lekker naar buiten.ik ga boas voor t eerst in de graagzak hangen.ben benieuwd hoe dat gaat.
ik ga vandaag trouwens proberen om 5 keer 165cc te geven en vanacht als hij komt een klein flesje.kijken of ie dat aan kan.vanmorgen liet hij wel wat staan,maar dat vind ik niet erg,hij drinkt meer dan zat voor zo'n kleine wurm.maar omdat ze vrijdag op het cb wel zullen beginnen over terug naar 5   flessen,begin ik vast met kijken hoe t gaat.maar als t niet lukt ben ik zo weer terug op 6 keer 130.
ik ga de zon in.leve het verlof!!
groetjes kari

quote: kari schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-03-2007 14:33:51'));

hallo
hoe gaat het met jullie zelf hier,behalve dat silvia zenuwachtig en eveline misschien zwanger is
ik ga zo even flink wandelen.ik wou na t weekend graag minder dan 80 wegen.het is helaas nog 80,maar ik mag niet klagen,want de weegschaal blijft gestaag zakken.nog 11 kilootjes te gaan.
en straks ga ik bij de ha de gewone pil afhalen.ik geef toch geen bv meer en de minipil pak ik steeds te laat.niet erg betrouwbaar dus.
ik vloei nog een heel klein beetje,maar er lijkt nu wel een eind aan te komen.ben benieuwd hoe mn ongi is,als ik over 3 weken stopweek heb.
ik zit wel vreselijk lekker in mn vel nu.komt vast door de zon!ik heb grote opruiming en schoonmaak gehouden hier beneden en morgen ga ik de tuin doen.en nu ga ik lekker naar buiten.ik ga boas voor t eerst in de graagzak hangen.ben benieuwd hoe dat gaat.
ik ga vandaag trouwens proberen om 5 keer 165cc te geven en vanacht als hij komt een klein flesje.kijken of ie dat aan kan.vanmorgen liet hij wel wat staan,maar dat vind ik niet erg,hij drinkt meer dan zat voor zo'n kleine wurm.maar omdat ze vrijdag op het cb wel zullen beginnen over terug naar 5   flessen,begin ik vast met kijken hoe t gaat.maar als t niet lukt ben ik zo weer terug op 6 keer 130.
ik ga de zon in.leve het verlof!!
groetjes kari

Oow.. is de minipil na 2 uur niet meer veilig?
Dan kan ik ook beter stoppen,
Ik hoor hem na het eten 6 uur in te nemen maar regelmatig is het pas 9 a 10 uur dat ik hem ook echt inneem.
Heb 1 x seks gehad na de bevalling(dat doe ik de  komende 10  jaar niet meer vrijen)  wil geen 2 kinderen op me 17e.
En wat voor draagzak heb jij in heb zoeentje van lodger ofzoiets.
z'n blauw ding wat ook in de maxi-cosi kan.
Koste 50 euro alleen nu wil meneer er niet in ,
Denk dat ik iets fout doe want meneer verdwijnt er helemaal in,
En zo was dat niet op de 9 maanden beurs en toen was hij 3 week nu 6 dus???
En ben idd blij dat het steeds zo lekker weer is,
Wandelen in het zonnetje is zo heerlijk:D

gr sylvia

Met mij gaat alles goed en ik geniet ook volop van het zonnetje en mijn
mannetje ook.
Sinds ik vorige week heb besloten om met de borstvoeding te stoppen
is er een hele last van mijn schouders afgevallen en zit ik weer prima in mijn vel.
Verder ben ik veel aan het wandelen en geniet ik van mijn mannetje die alweer 7 weken
oud is vandaag.
Ik vindt het een leuk onderwerp en ben benieuwd hoe het met de andere mama's gaat.

Groetjes troste mama van Michael

Hallo mede-forummers,

Hihi, wat een leuk topic!
Nou ja, misschien zwanger dus... Het zal wel vooral in mijn hoofd zitten, maar ik meen meteen ook allemaal symptomen te herkennen. Terwijl mijn verstand zegt 'nou, die kans is zooooooooo klein'. Zat alleen ff te rekenen: deze week testen heeft nog geen zin. Komend weekend kan dat pas op zijn vroegst. Als ik dan nog niet ongesteld ben is het ook wel tijd om me 'zorgen' te gaan maken denk ik....

Verder schommel ik nog heel erg in mijn stemmingen. Net liep ik buiten en dacht 'het leven is zoooooooooo mooi' en het volgende moment ben ik weer in tranen. Esther komt nog steeds 1 of 2 keer per nacht en dan weer 's ochtends iets na zessen. Overdag doet ze alleen nog maar hazenslaapjes van drie kwartier tot een uur. En in de tussentijd blieft mevrouw niet in de box of op een speelkleed te liggen, maar in mijn armen of op mijn schoot. Tenzij ze bedacht heeft dat ze wil eten, dan krijst ze de boel bij elkaar tot het etenstijd is (eerder geven is geen optie, dan spuugt ze alles weer  uit). Echt, ik vind het heerlijk om haar lekker bij me te hebben en te knuffelen, maar ik zou zo graag de nacht voor mezelf hebben, of overdag even een rustmoment wat langer dan drie kwartier duurt. Of gewoon even de tijd om het huishouden te doen. Kari, hoe kun jij in hemelsnaam een grote schoonmaak doen???? Ik kan tijdens Esthers slaapjes net een stofzuiger door het huis halen of een wasje ophangen en dan is mijn tijd alweer op...

Ik heb ook een draagzak, een premax babybag of zoiets. Waar ze in liggen (horizontaal, zeg maar). Maar Esther verdwijnt er ook helemaal in en dat vindt ze duidelijk niet leuk. Als iemand een idee heeft wat ik verkeerd doe?

En verder maken we plannen om binnenkort een keer met zijn tweetjes op stap te gaan (manlief en ik dus, Esther en ik doen dat al regelmatig, haha). Of een dagje weg of een avondje weg. Eng, maar het wordt wel tijd nu Esther zoveel aandacht vraagt.

Groetjes,

Eveline

Hoi,
eindelijk begin ik ook weer een beetje de oude te worden. De hele nasleep van de bevalling viel me vies tegen. Heb zelfs weinig last meer van het litteken (ingeknipt) en dat valt me mee na 7 weken. Vloei ook niet meer gelukkig.
Ben ook al 4 kilo kwijt. Nog 2 te gaan en dan nog 8 eigenlijk. Maar ben al heel tevreden als die 2 er nog af zijn.
Vind het heerlijk die zon. Geeft tenminste weer wat energie. Is ook hard nodig, want ik ben nog steeds erg moe. Alhoewel ik toch 8 uur slaap per nacht wel haal.....
Over 5 weken alweer werken. Wat gaat dat hard zeg. Heb er enerzijds geen zin in, anderzijds wel... lekker onder volwassen mensen en eens iets anders dan alleen maar babygedoe. Hebben jullie dat ook? Dat je het soms zo moe bent dat babygeleuter. Iedereen kijkt ook altijd eerst naar je kind en ergens na 15 minuten ben jij een keer aan de beurt en dan nog vragen ze meestal iets wat met je kind, de bevalling, moeder worden etc. te maken heeft. Ik heb dan vaak zoiets van HALLLLOOOOO, ik ben ook nog gewoon mezelf hoor!!!!
Ach ja... blijkbaar hoort dat erbij.
Groetjes Veerle

hoi silvia
:het schijnt idd heel precies te komen met die minipil.maarja,als je toch de eerste 10 jaar geen sex meer wil haha.ik heb gelukkig weinig last daaronder.voel de drie scheurtjes die ik had nog weleens steken en zeuren,maar dat is niks in vergelijking met uitscheuren of inknippen en hechtingen.

nou,ik dacht een superfijne draagzak te hebben maar hij valt een beetje tegen.het moet zogenaamd handig zijn dat hij op je zij hangt ipv op je buik.met als gevolg dat boas scheef hangt met zn wang tegen mn tiet geplakt en zn armpje klem zit.hij zakt er ook helemaal in weg.en overal zitten gespen en steunpunten voor extra zitcomfort alleen er zit er niet 1 op de goeie plek voor boas.misschien is hij er gewoon nog wat te klein voor.voor mn oppaskindje had ik er 1,die hing heerlijk.die heb ik tot 13 maanden op mn buik gedragen.maar die was ook ruim 3 maanden toen ik ermee begon.misschien moet ik nog ff geduld hebben.
het is heerlijk weer mensen!
groetjes kari

Met mij gaat het nog wel een beetje met ups en downtjes, hoor. Maar de pieken worden steeds hoger en de dalen steeds minder diep en korter. Dat is een goed teken. Hoewel ik er eigenlijk nog heelmaal geen zin in heb, om weer te gaan werken, denk ik dat het ook goed voor me is om mijn zinnen weer eens te verzetten!! Ik heb nog maar twee weekjes...
Sylvia, ik heb ook de lodger en deed het de eerste paar keer ook zo dat Joey er helemaal in wegzakte, maar je moet  je kindje gewoon zo hoog mogelijk in de zak leggen, dat het randje van het 'mutsje' net  boven zijn oogjes valt. En de naad van het mutsje  op het midden van zijn hoofdje ligt.En het logo op je schouder...  Dan kan het niet anders als dat hij goed ligt. Succes!!    

leuk onderwerp!
Met mij gaat het eigenlijk heel goed. Ik merk weinig van de hormonen die nog in m'n lichaam zouden zitten... En ik ben voor m'n gevoel vlot en goed hersteld van de keizersnee.
Wel merk ik dat de gebroken nachten steeds zwaarder worden: als ik eruit ben, gaat het wel, maar als jaap 's morgens om 8u voor ochtendvoeding komt, heb ik weleens de gedachte:' ooh nee, begint m'n dag alweer?!" Dat zal nog wel even duren, dus ik probeer overdag nog wel te rusten. Word vanaf zaterdag moeilijk, omdat ik dan weer begin met werken: daar heb ik ook wel zin in! Even een beroep doen op de andere mira dan de mamamira. En weer collega's zien enzo. Wel spannend om jaap een hele dag niet te zien. GElukkig is vriendlief de 1e 3 werkdagen thuis, weet ik dat t goedkomt thuis.
Geniet van het mooie weer dames, inderdaad leve het verlof!
Groetjes mira, sinds 02-01 trotse mama van jaap

Terug
Bovenaan