Hoe is het met iedereen

Hallo allemaal

Hoe is het met iedereen?
Kunnen jullie allemaal nog goed en is de vermoeidheid bij iedereen weg?
Ik zelf werk heel minimaal ivm ischias maar mijn vermoeidheid is al stukken minder.
Weten jullie al waar jullie bevallen?
Ik moet bevallen in het ziekenhuis ivm een eerdere keizersnede.
Bij de eerste had ik een geplande keizersnede ivm stuitligging en bij de tweede een gewone bevalling maar dan ook in het ziekenhuis.
Zijn jullie al uit de naam?
Hier nog niet, meisjes naam wel maar jongensnaam vinden we erg lastig.
We gaan over twee weken de babykamer in orde maken en de laatste dingetjes kopen.
Geniet allemaal nog van de laatste helft van de zwangerschap.

groetjes

Met mij gaat het super. Ik heb nergens last van, maar merk het nu wel als ik een drukke dag heb gehad. Gisteren met de hele familie naar de Efteling geweest. 's Ochtends waren we er voor 10 uur en we zijn tot 's avonds 11 uur gebleven, toen was ik wel versleten, hahaha. Vandaag lekker niets gedaan!
Als het kan wil ik weer thuis bevallen, de eerste is in het ziekenhuis geboren. Toen mijn vliezen braken en mijn bevalling begon bleek onze dochter in stuit te liggen. Het was wel een vaginale bevalling en de tweede is zonder problemen thuis geboren. Als het kan dan graag weer thuis. Tijdens de bevalling maakte het mij niets uit waar ik was, veel te geconcentreerd bezig, zeker aan het eind, maar na de bevalling was mijn eigen douche en bed wel heerlijk! En niet met een versgebakken kind in de maxi-cosi met de auto naar huis.
Wij zijn er wat de namen betreft al uit, voor een meisje en eventueel toch een jongen.
Volgende week gaan we onze slaapkamer in orde maken, zodat de wieg er kan komen te staan en een commode. Ik wilde vandaag de babykleertjes een opzoeken, maar daar ben ik niet aan toe gekomen, ik zat veel te lekker op de bank.

Hoi hoi, hier gaat het ook prima. Ik ben inmiddels iets minder gaan werken en dat wil ik graag volhouden tot mijn verlof. Met 34 weken moet ik met verlof omdat ik gedeeltelijk ziekgemeld ben. We weten inmiddels dat we een zoontje krijgen en de naam weten we ook al. Deze week ga ik de babykamer verder in orde maken zodat ik dan ook langzaam wat dingetjes kan gaan wassen enzo. Op 15 december staat de keizersnede gepland, dit wordt dan mijn derde keizersnede, de eerste was een spoedkeizersnede en de tweede was gepland. Het enige waar ik een beetje tegen op zie is de dagen in het ziekenhuis. Ik ga mijn oudste twee kindjes gruwelijk missen die 4 dagen.
Geniet van de laatste helft van jullie zwangerschap, groetjes......

hoi hoi,

ik ben volop aan het genieten van mijn kleine meid. het is een heerlijk druk meiske, en ik geniet van elke beweging die ze maakt. goh wat zal ik dit straks weer gaan missen haha. verder gaat het redelijk. ik heb erg veel last van bekkenproblemen. de hele dag pijn, waardoor ik snachts bijna niet slaap en overdag nog wel veel moe ben.ik ga vanaf volgende week nog maar twee ochtenden in de week werken i.p.v. 3 dagen. verder is alles al klaar, het meiske kan er zo in. de naam weten we al. maar die stond eigenlijk al vast voordat ik uberhaupt zwanger werd haha. we hebben al een dochter die heet Jade Maxime en de ander is M J.

deze keer wil ik thuis bevallen, de vorige keer moest ik uiteindelijk toch nog naar het ziekenhuis omdat mijn ontsluiting niet verder vorderde en de weeen weg gingen. ik ben nu wel heel niuwschierig naar hoe ze er uit ziet en of ze op de oudste lijkt enzo. nou allemaal nog even genieten!!!

Ook hier alles OK. Met 22.4 weken zit ik helemaal in de verbouwing. Ze zijn goed op weg, maar het duurt nog wel even voordat we aan de babykamer kunnen beginnen. Gekgenoeg heb ik daar helemaal geen stress over. Dat komt vast doordat het de derde is en ik alle spullen al heb, bovendien komt het met alle hulp om ons heen toch wel af. De wieg kan sowieso op onze kamer.
Bevallen wil ik weer thuis doen...
Geslacht weten we inmiddels, maak ik niet bekend, ik weet niet wie hier allemaal "meelezen". Maargoed een naam hebben we nog niet...
Voor de duidelijkheid: ik voel me goed en geniet van deze laatste zwangerschap. Jullie ook allemaal lekker genieten!!!

Groetjes Annemieke

Ik loop alweer een beetje rond met het gevoel van, zo het is wel weer mooi geweest. Bij Thomas leek alles zo makkelijk en vanzelfsprekend te gaan. Ik had toen ook alleen mezelf om me druk om te maken. Pas met 7 maanden stortte ik toen in van de werkdruk. Nu al 2 maanden eerder heb ik het gevoel dat ik geen grip meer op werk en huishouden heb. In november begint mijn verlof.

Jammer dat de kleine nog maar 24 weken is. Nog even volhouden dus.

Hallo dames

Ik heb continu buikpijn en als ik gegeten heb dan wordt het erger.Ik heb voor twee weekjes geleden ook een dagje in het ziekenhuis moeten blijven i.v.m weeën.Dit bleek achteraf gelukkig een teken te zijn dat ik het rustiger aan moet doen(snap er niks van zoveel doe ik niet)
Ik merk wel dat ik het nu zwaarder vind dan met mijn eerste zwangerschap, omdat je al een meisje van 2 jaar rond hebt lopen.
Ik heb ook rugpijn en 9 sept moeten we weer naar de gyneceloog dus ik ben benieuwd wat hij zegt.
Ik ben trouwens a.s woensdag 23 weken en ik heb ook zoiets van pfff ik moet nog een poosje.

Groetejs Willy

Terug
Bovenaan