Hoe is het met iedereen

Hoi Allemaal,

Met mij gaat het gelukkig een stuk beter! In het begin ben ik erg misselijk geweest en moest heel veel spugen. Ben uiteindelijk 15 kilo afgevallen. Ik heb zelfs een week int ziekenhuis gelegen. Maar nu gaan alles wel oke! Natuurlijk heb ik wel last van de standaard kwaaltjes maar ik voel me gewoon een stuk beter en dat scheeld! Vandaag weer bij de vk geweest en het hartje weer gehoord! Dat is natuurlijk altijd fijn om te horen!

Liefs kim

Hoi Dames

Ik ben inmiddels 29,5 week en ben ivm met de zwaarte van mijn werkzaamheden (jeugdhulpverlening) in overleg met de bedrijfsarts sinds donderdag met verlof.

Beetje bizar gevoel, ik ben nu thuis en ik hoef in principe weinig meer behalve voor mijn tweejarige zoontje zorgen.

De verloskundige vertelde vanochtend dat ze me twee weken verder schat ivm de grootte van de baarmoeder. Volgende week een groei-echo, dan zien we wel of dat zo blijft. Net glucose geprikt, daar ook maar even rustig op wachten.

Voordeel van mijn vroege verlof is dat ik misschien wel kan afstuderen voor de baby komt. Wie weet...
Succes allemaal meiden,

Liefs Indie

Hoi Allemaal,

Ik ben nu 25 weken en tot afgelopen week had ik helemaal nergens last van. Maar afgelopen week ben ik weer aan het werk gegaan, ik werk met kleine kindjes en denk dat ik wat te zwaar getild heb ons eigen zoontje is ook wel zwaar.
Afgelopen woensdag kon ik 's middags niet meer van de rugpijn en pijn in mijn buik. Ook heb ik toen 's middags met regelmaat harde buiken gehad. Heb toen even de vk gebeld en mocht toen niks meer doen die dag. Nu doe ik het wat rustiger aan en gaat het gelukkig weer iets beter.

Ik moet in het ziekenhuis bevallen i.v.m eerdere keizersnede van mijn zoon i.v.m stuitligging. Ik hoop deze keer zo dat ik gewoon kan bevallen. Zou het heerlijk vinden om meteen naar de bevalling naar huis te kunnen gaan.
We zijn nog steeds niet over de namen eens en vind het heel moeilijk.

Willy en Kim: wat vervellend dat jullie al in het ziekenhuis hebben gelegen.
Indie: geniet lekker van je vroege verlof.

Ik hoop dat iedereen nog lekker van zijn zwangerschap kan genieten.

Groetjes

Hoi meiden, hieer een net jan mama (waars)
Ben nu dus 22 weken en heb erge last van bekkeninstabiliteit. Werk nog wel maar met gevolg dat ik de tijd dat ik thuis ben niet veel meer kan.
Gelukkig nog geen kleine hier rondhobbelen dus komt goed. We hebben tot nu toe 1 jongens naam, die het waars wel gaat worden. Ik mag over 8 weken weer een echo voor een check van de nierbekken die lijken iets vergroot. Verder wil ik graag poliklinisch bevallen.

Ik ga morgen starten met zw zwemmen en de 13de met yoga. Doen jullie leuke cursussen? Of niet nodig met al die ervaring?

Zo indy dat je al met verlof ben! Lekker hoor geniet ermaar van. En dan miss tocxh een nov mama.

De rest kijk goed uit en geniet ervan! ;-)

Ik ben vandaag 26 weken en voel me soms okee en soms niet.

Door mijn schildklier ben ik altijd vermoeid, maar tijdens zwangerschap dus meer.
Ook heb ik last van mijn bekken, ook al is het nu beter te verdragen dan bij mijn vorige zwangerschap. Moet zeggen dat ik nu ook heel goeie fisio heb.
De val van de trap heeft (volgens fisio) mijn rug en bekken gekneusd. Herb in ieder geval sindsdien wel meer pijn.
Harde buiken ook nog steeds, hoe rustig ik ook doe.

Maar de kleine schopt goed en daar ben ik erg blij mee. De hele dag voel ik hem/haar wel ff.
En al zulke flinke schoppen, dat je mijn buik al ziet hobbelen, voelen hoef niet meer haha.

Ik wil het liefst thuis bevallen. Maar dat is nog de vraag. Heb zwangerschapsvergiftiging gehad bij mn dochter en de gyn wil me daarom nu in de gaten houden. Als tot einde toe alles goed blijft gaan, mag ik thuis bevallen. Als ik ook maar 1 klacht hebt, wat kan duiden op weer vergiftiging, dan moet ik in ziekenhuis bevallen.
Dus we zien wel.
Manlief is nu met kamertje bezig voor de oudste. Hopelijk is die binnen 2 weken af, dan kunnen we voor meubels gaan shoppen en snel gaan shoppen voor de laatste spullen voor de kleine.

Namen zijn we eindelijk over uit, jippie!! En afgelopen donderdag hebben we kindje ook bij gemeente erkend. Nu na bevalling weer bij rechter erkennen, dan is ook deze spruit ook weer geheel van mama EN papa.

Liefs

Heerlijk en af en toe ow zo zwaar. Aan de ene kant voel ik me zo ontzettend gelukkig met alles en iedereen om mij heen en dan dat geweldige gevoel van het kleine wurmpje in mij. Aan de andere kant heb ik buien dat ik het even niet meer zie zitten en krijg ik woede aanvallen. Ik ben zelfs met dingen gaan gooien! De verloskundige vertelde dat ook dit er allemaal bij hoort. Nadat ik dat heb gehoord, is de onrust ook wel gezakt lijkt wel. Wij zijn nu hard met de baby kamer bezig en zo goed als alles is in huis. Deze maand is het al heel rustig met oppas kindjes en 1 oktober ga ik echt met verlof! Ik heb er nu al zin in ook al moet ik wel even kijken hoe ik dochter lief zo lang alleen vermaak. Het ziekenhuis in hoorn staat zeer slecht aangeschreven dus ik weet nog niet helemaal wat ik doe met de bevalling. Of ik ga bij voorbaat al naar Purmerend of ik probeer het gewoon thuis.
Geniet er allemaal van meiden! Ondanks alle rare kwaaltjes en pijnen is het toch echt fantastisch he ;)

Hallo allemaal,

Ik ben nu 24 weken en alles gaat prima.
Ik heb samen met mijn partner een eigen winkel en werk hier zelf ruim 40 uren per week. Momenteel geen winkelpersoneel en mijn partner is voor de service altijd bij de weg.
Wij moeten ook nog beginnen met de verbouwing (een dakkapel), maar ik ga ervan uit dat alles goed komt en ik vanaf begin december toch ook lekker van verlof kan genieten.
Heb al 2 dochters van 9 en 10 jaar dus die kunnen heel veel zelf. (Of ze het altijd doen is een tweede).

Groetjes

Ik ben gister maar eens naar de drukkerij geweest om de boeken met voorbeeldkaartje, heerlijk genieten! Dat vind ik wel heel erg leuk samen een kaartje uitzoeken.

Terug
Bovenaan