Hoe is het met iedereen!

Star wat klote! Rot achtbaan waar we inzitten!! Bah! Logisch dat jullie het even niet zien zitten meer allemaal. En ken je gevoel wat betreft de automatische piloot. Je komt er wel weer bovenop meiss dat weet ik zeker maar neem de tijd. Het is niet niks allemaal! En IVF is redelijk heftig hoor!
Lieverd ik weet zeker dat het voor ons ook gaat komen! Houd moed maar nu eerst even flink alle emoties eruit janken!
Denk aan je!

Liefs een dikke Kus en een knuffel!

Oh en daycey ik heb altijd last van m'n boobies door de pregnyl. Hoop alleen dat het bij jou goed nieuws gaat betekenen!!!! Duim voor je!

Hey prinsesL ik heb vorige week last gehad door de pregnyl( denk ik) daarna een dag of 4 niets en nu weer wel, terwijl mijn laatste pregnyl alweer 5 dagen geleden is geweest... Nog een paar dagen te gaan en dan weet ik meer... Is bij mij ook sporadische ongiklacht, dus het kan echt nog alle kanten op. Kan zo al 3 oorzaken bedenken die niets met zwanger zijn te maken hebben!

X

Spannend meid!! Vervelend eigenlijk dat Zwangerschaps kwaaltjes ook voortekenen van een ongi kunnen zijn. Grrrrrrr en dus maar weer afwachten, hopen, duimen en geduld hebben ( rot woord...)

Liefs x

Wat een lieve woorden weer... Doet me goed! Volgende week donderdag het eerste gesprek met de assistente en de maandag erop met de gyn. En dan gaat het eindelijk beginnen! Komt ook allemaal wel goed, we hebben elkaar.....

Denk ook aan jullie, hoor! De kaarsjes branden nog steeds! Succes en sterkte allemaal!

Dikke kus

Hoi daycey

Hoes met jou ik leeste al van alles en nog wat , ik heb me ook weer bij gevoegd ben nu met me 4 iui bezig van daag me eitje gezien 16mm morgen pregnyl spuiten en vrijdag gaat het gebeuren ,,,,was wel nerveus maar gaat goed ,,,

Maar tjeeh jij ff meid tog ,,,weetje komt goed ik had ook me ups en douwns ,, maar heb me dr ook doorheen geslagen en jij doet dat ook ,, maar kan best helpen hoor en wat kan het kwaad om ff te praten met iemand ,,, zal een hoop mee vallen en een laat van je schouders vallen ,,,

Nou spreek je gauw en kom op meid we girl power!!
Dikke knuff deza

Terug
Bovenaan