Hoe is het met iedereen?

Merk dat het hier wel rustig is geworden sinds we verhuist zijn! Iedereen aan het genieten van de kleine hummeltjes? hoe gaat het met iedereen?

Cailin is alweer de 4 weken gepasseerd... ze groeit goed, eet goed en slaapt goed!
Het was eerst een beetje aanmodderen met de voeding en mogelijk verborgen reflux maar we hebben het gevonden....bedje schuin, infacol, en combi flesvoeding standaard met omneo en we hebben nu zoooo een tevreden kindje!! Slaapt veel overdags, af en toe wakker en ligt ze om haar heen te kijken. Al regelmatig nachten van dat ze 6 uur achter mekaar pakt dus mama kan haar rust ook gelukkig pakken!!

Bij ons gaat het zijn gangetje, Nienke is alweer bijna 6 weken en groeit, slaapt en drinkt heerlijk. Ook ik ben bij aan het trekken dankzij medicatie en hulp. Vorige week begonnen met kolven en dat gaat enorm goed,papa kon eindelijk zijn prinsesje de fles geven. Waar we dachten dat de fles moeilijk zou zijn is het voor Nienke geen probleem en drinkt ze hem in 1 keer leeg. De darmkrampjes hebben zijn tol geeist op de nachtrust van ons en de rest van de flat maar dankzij de inflacol geen last meer van. Volgende week gaan we voor de allerlaatste keer naar de verloskundige en wordt de zorg afgesloten :,( en over twee weken krijgt Nienke haar eerste inentingen en daar ben ik best wel wat nerveus over. Verder genieten we volop van het ouderschap.
Ps hoe heet de Facebookpagina van deze mamaclub??

Hier gaat het ook z'n gangetje. Lisa groeit en drinkt goed. Het slapen is iets minder. Ze is een erg wakker kindje. Overdag vind ik dat niet erg, maar snachts.... Daarbij wilt Lisa altijd een speen, dus snachts vaak er uit om die speen er weer in te doen. Verder slaapt ze ook erg graag op haar buik, wat we nu nog proberen te vermijden. Maar dat eist snachts ook onze tol. De uitwerking is erg duidelijk bij mij: dikke wallen en snel opvliegend, kan niks meer hebben. Maar ja, alles is een fase...
Hier ook last van darmkrampjes. Infacol hielp bij onze eerste dochter niet, dus wil ik bij Lisa Cinababy van VSM proberen.

Verder genieten we!

Het gaat hier redelijk. Jill is morgen 3 weken. Ze poept niet zo veel en lijkt er ook echt last van te hebben. Gisteren naar de huisarts geweest en nu hebben we lactulose gekregen. We waren al op de omneo voeding overgestapt maar nog niet echt resultaat. Hoop dat de lactulose snel gaat werken. De ene dag huilt ze vrij veel, dan hebben we vaak een goeie nacht. De andere dag slaapt ze veel overdag en is ze 's nachts onrustig en slaapt dan alleen bij mama op de borst, zucht... ook hier wallen en een kort lontje af en toe. Ik moet dan ook nog niet aan werken denken, heb helemaal nog geen ritme gevonden. Maar komt goed, is inderdaad maar een fase. Verder heb ik gisteren de huisarts naar haar tong laten kijken. Ze heeft een enorme witte aanslag en ik dacht aan spruw hoewel ze geen klachten vertoonde. Er is een kweek genomen en spruw is uitgesloten. Maar vandaag lijkt het nog wel erger, ik heb geen idee wat het kan zijn. Iemand wel een idee? Misschien is ze daar wel onrustig van. Het zuigreflex is er trouwens niet minder om en ze huilt ook niet tijdens de fles. Ik ga het internet maar weer op, al moet je daar ook uitkijken met wat je allemaal vind/leest

Hallo mama,s. Hier bij ons gaat het super met onze kleine meid Cennet.ze heeft zich helemaal aangepast aan mij.ze krijgt savonds laatst voeding rond half10en slaapt dan vaak al door tot4u ochtend.ze groeit ook goed en dr broers en zus zijn ook helemaal verliefd op dr.ik voed haar nog steeds zelf en de borstvoeding gaat ook super.al met al noemen we haar ons kadootje want zo voelt het ook echt zo makkelijk en lief dat ze is,hierdoor voel ik me ook erg goed gelukkig.liefs van ons

Hallo allemaal,
Bij ons gaat alles steeds beter. Wij hebben een moeizame start gehad, omdat Fiene niet goed kon drinken. Uiteindelijk ben ik gestopt met borstvoeding en hebben we na zo'n 6 verschillende flesjes eindelijk een flesje gevonden waar ze uit kan drinken. Fiene komt nu aan in gewicht en is erg tevreden. Ze slaapt goed, om 11 uur de laatste voeding en dan door tot 7 uur. Dat is heerlijk voor ons! Hopelijk blijft dat zo. Krampjes merken we nog niet, maar ze is pas 2,5 week oud, dus dat kan nog komen. Voorlopig genieten wij enorm! Ook grote zus vindt het allemaal geweldig en is superlief voor haar kleine zusje. Volgende week gaat papa weer werken, dus dan zal het wel een stuk pittiger worden, met 2 kleintjes thuis.

2ewondertje: die witte aanslag, is dat niet van de voeding?
En voor de onrustige slapers: bij ons 1e dochtertje gebruikten wij de Puckababy, een bakerslaapzakje. Ideaal....de rust was weder gekeerd. Misschien is dat wat voor jullie kindjes.

Jack is morgen 4 weken, hij begint zijn ritme nu goed te krijgen, overdag slaapt hij weinig en wilt absoluut niet in bed slapen...hij slaapt overdag in de box en Bij mij in de draagzak ( heerlijk handen vrij), savonds gaat het slapen eigenlijk vanaf dag 2 al goed....normaal geven wij rond half 11/11 uur de laatste fles, dan komt hij rond 2-3 uur en dan weer 6-7 uur. Vanacht heeft hij voor het eerst 4,5 uur achter elkaar geslapen! Dus dat was lekker! ...verder doet hij het erg goed hij is erg alert en een lekker ventje! De Facebook pagina kun je eventueel mij toevoegen dan kan ik jullie weer in de groep plaatsen Lizette oosterhof. Op Facebook. Geniet lekker van jullie kleintjes

Hier begint ook alles te wennen. Kleine man komt nog iedere 3/3,5 uur s nachts, maar hij slaapt tussendoor prima in zn bedje. Ook met twee kids alleen thuis blijkt gewoon te doen, dus we mogen niet klagen.
Volgens mij ben ik beheerder van de fb-groep, dus als je mij toevoegt, kan ik je in de groep toevoegen. Mijn naam is Ilse Quevedo Mora (van Zweden)

Terug
Bovenaan