hoe is het met jullie lijf?

Er moet bij mij nog steeds 10 kilo vanaf. Mijn buik ziet er niet uit, hangend met heeeeeel veel strepen. Dikke dijen, ook met strepen, armen die niet meer strak zijn en natuurlijk ongelooflijke zwembanden.
En ik wil het zo graag weg hebben en ik snoep al niet meer en chips ook tot een minimum, maar ik wil nog wel een kindje dus veel ga ik er nu niet aan doen.
En ik hoop dat als we nog een kindje krijgen dat ik daarna weer net als vroeger wordt..... hahaha

Kleding kopen is zo moeilijk, je ziet altijd die buik,. iemand tips?

groetjes Maris

Mijn lijf is echt  niet alleen moet er nog 14 kilo af maar het doet ook niet wat ik wil. Al bijna een jaar nu kan ik echt helemaal niets. Eerst door de bekkeninstabiliteit en toen dat in oktober beter ging kreeg ik als toetje een hernia. Woensdag moet ik naar de neurochirurg en dan waarschijnlijk een operatie. Maar ja als ik dan daarna maar eindelijk weer eens wat kan doen (ook met de kids) dan moet het maar.

Dus mijn lijf is echt

groetjes chimene

Door de borstvoeding was ik gelijk m'n kilo's kwijt. Echter mijn buik is ook om te huilen. En met kleren kopen baal ik ook als een stekker. Draag nu maar veel jasjes ( op het werk cobertjes ) om het een beetje te verbloemen.
Voor m'n zelfvertrouwen is het ook niet goed.....

Groetjes Lynn

Hai,
Ik was 30 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap en nu Veerle 8 maandjes oud is heb ik sinds een twee weken weer het gevoel dat ik weer een beetje een figuur heb..... Moet er nog 3 kilo af zien te krijgen en dan zit ik weer op mijn oude gewicht (maatje 34-36). Maar wat zijn zwangerschapskilo's er onwijs moeilijk af te krijgen..............
Groetjes,
Floor

Het gaat op zich wel goed, maar toch zou ik er graag nog wel wat vanaf willen. Voor de zwangerschap woog ik 60 kilo, op het laatst woog ik 73 kilo en nu is er 63 kilo over. Deze laatste 3 kilo's zijn hardnekkig en ze zitten allemaal rond mijn buik en heupen. Als ik een spijkerbroek aan heb, zit er nu echt zo'n randje boven. Ik pas wel m'n oude kleding weer, dus het is een beetje een luxe probleem, maar ik baal er wel een beetje van.

Groetjes,
Noa

Hoi hoi,

Iedereen heeft het hier over zijn buikje, heupen en billen maar hoe zit het met jullie borsten. Die van mij zijn er slapjes vanaf gekomen. Ik had een vette E cup tijdens de borstvoeding. Nu ik gestopt ben zit ik op een C cup (niet weinig natuurlijk) maar Ik moet echt een goede bh dragen om het een beetje omhoog te brengen!

Gelukkig is de rest van mijn lichaam weer heel snel in model gekomen.  Een paar dagen na de bevalling droeg ik mijn oude spijkerbroek (maat 36) weer. Ik denk dat dat is gekomen door de borstvoeding en de stress na de geboorte van Isabelle (7 weken te vroeg).

X Linda

Hoi meiden,
Hier een geluksvogel denk ik..
Ben mama van drie kids, en mag echt niet mopperen...Hoor vaak dat ik er zo goed uit zie, en dat het me niet is aan te zien dat ik drie kids heb!
De jongste is   van juli 2007, [ de andere twee van sept 1999, en dec 2002]en ik ben al mijn 18 extra kiloos van de laatste keer  kwijt geraakt. Ben wel gaan sporten, maar heb weinig tijd dus ga maar max 1 keer 1,5 uur per week, valt dus wel mee.
Heb ook een tijdje gebaald van mijn lijf hoor, maar nu ziet het er met kleren aan prima uit..haha. Vind ook dat mijn vel ''te groot'' is zelf hoor..
Heb echter nooit geen enkele streep oid opgelopen, dus dat scheelt.
Borsten trekken na twee jaar zelfs nog wel bij weet ik, voelen ze weer wat voller hoor..en ach, ik heb een nette b cup, dus prima.
Laatst een nieuwe spijkerbroek gekocht, zo;n strakke, en maatje 36, dus ik mag niet mopperen..
Ik weeg iets van 58 kg, bij 1,77..Voel me er goed bij..
Succes allemaal, GR Rina

Terug
Bovenaan