Ik ben bijna 31wkn en heb last van nesteldrang! Of beter gezegd; mijn vriend heeft last van mijn nesteldrang! We zijn aan het klussen in mijn dochters nieuwe kamer. Telkens is er wel iets waardoor er vertraging oploopt. Mijn vriend doet echt zijn best en werkt hard, maar denkt vaak niet eerst ff na alvorens ergens mee te beginnen.... Bijvoorbeeld rolgordijnen ophangen, boort ie op de gok een paar gaatjes in het kozijn en komt er dan achter als ie die steun dingen heeft vast geschroefd dat ze verkeerd om zitten en te ver uitelkaar... :s aaahhhh!!! Resultaat is dat ze nog niet hangen.
Zaten we op de bank, begin ik natuurlijk weer over bepaalde klusjes die nog moeten gebeuren. Hij denkt dan, pffff moet dat nu?!
Ik vroeg wanneer we de kinderwagen van zolder halen? Nou hij reageerde echt van dat kan ook wel week van te voren. Nou daar was ik het niet mee eens, stel nou dat er een muis in gezeten heeft. Jaja zei die, een muis?! Zuchtend haalt ie 'm van zolder en wat denk je.... Muizenkeutels in de reiswieg!!! Iehhhhh!!! Gatver, daar komt ons kind dus mooi niet in te liggen!! Ik zei niks, hij zei zelf meteen dat t goed was dat we er nu achter kwamen en dat we voor een andere moeten gaan kijken.
Maar goed, ik merk dus dat ik er stress van heb dat het,nog niet af is. Als onze dochter naar haar nieuwe kamer gaat moeten we de babykamer nog onder handen nemen. Nu gaan we daar geen grote dingen doen, alleen ledikantje opknappen (heeft mn dochter aan geknaagd) en een beetje met accessoires jongenskamer van maken. Helaas kan ik zelf niet zoveel op het moment. Heb veel last van mn bekken en heb ook mn dochter van 2jr rondlopen en doe al snel teveel (en heb daarna dus pijn) Maar buiten dat gaat het eigenlijk heel goed. De kleine is ook vaak aanwezig, echt voetballertje ;-)
Sorry is heel verhaal geworden!