Hoe is het met jullie?

Met mij gaat het ook wel redelijk goed. Ben nu 31 weken en heb (GELUKKIG) geen last meer van weeenactiviteit. Kan nu iets meer genieten van de zwangerschap.

Krijg heel veel 'hulp' van mijn 3jarige dochter. Babykamer is nog niet af en er moet verder thuis nog heel veel gebeuren. De tijd dat ik op bed heb gelegen is er niet veel gedaan thuis.

Helaas kan mijn man niet al te veel doen omdat hij de hele week van huis is vanwege zijn werk. Daarnaast is de baas ook niet erg mee aan het werken. Als hij vrijdag om 22 uur eindelijk thuis is mogen we van geluk spreken. Daarnaast moet hij dan vaak op maandag weer om 1 uur 's nachts weg. Dus veel weekend houden we niet over. Daarnaast hebben we heel veel andere verplichtingen voor in het weekend, dus we houden per week maar een dag over om samen te werken aan de babykamer of andere klusjes.

Merk wel dat ik al heel erg uit kijk naar mijn verlof. Nog maar 4 en een halve week werken. Dan kan ik eindelijk weer wat rustiger aan gaan doen.

Iedereen nog veel plezier en geniet zoveel mogelijk van de zwangerschap.

XXXJes
Katinka

Leuk om zo alles weer te lezen..hier inmiddels ruim 28 weken en begin te merken dat ons kleine mannetje hoger gaat zitten en groter word..hij schopt geregeld tegen mijn sepastische darm en daar word deze mama niet zo blij van..inmiddels 7 kilo eraan sinds het begin en daar ben ik wel heel erg blij mee want bij mij mocht er wel wat aan..waar je eerst geen buik zag is na de 20 weken echt een groeispurt ontstaan en nog... je kan er nu niet meer om heen...Kleine groeit boven gemiddeld voor mijn postuur dus verloskundige is erg te spreken..wel moet ik woensdag naar het ziekenhuis omdat we waarschijnlijk toch gaan voor een keizersnee inplaats van de natuurlijke bevalling vanwege mijn hms en de kans dat mijn heupen uit de kom schieten maar dat hoor ik woensdag dus afwachten.....Verder weinig klachten merk wel dat ik t echt rustiger aan moet doen....harde buiken...vermoeid maar ja met twee families waarmee altijd wat is en wij als enige met een auto en allebei een rijbewijs denk ik niet dat er van rust veel terecht zal komen...de babykamer is al een tijdje klaar en aangezien de nesteldrang hier ontzettend is ingeslagen sta ik de kamer bijna dagelijks helemaal te soppen en schoonmaken en zou ik wel 3 keer in de week alles kunnen wassen...hahaha nou tis weer een heel verhaal

Liefs...

Hey

Fijn al dat positieve nieuws.

Ik heb vandaag gesprek gehad met gyneacoloog naar aanleiding van het begin van mijn zwangerschap. Was erg fijn! Heb uitleg gekregen die ik eigenlijk veel eerder had willen hebben, maar die zijn vervanger me niet gaf. Heb erkenning voor mijn gevoelens gekregen. Zelfs de dingen die ik niet uit wilde spreken omdat ik ze erg hard vond, sprak hij zelf wel uit. Dat was erg fijn.

Ga weer met vertrouwen richting mijn bevalling. En dat is wel heel fijn!!

Liefs,

T

Hi T,

Fijn om te horen dat je een goed gesprek hebt.... Soms vraag je je dan wel af waarom dit niet eerder kon, maar het belangrijkste is dat jij nu met vertrouwen richting je bevalling kijkt. Ik merk zelf dat ik daar langzamerhand ook weer wat meer over na begin te denken. Volgende week al het bevallingspraatje bij de verloskundige.... Na deze week nog 1 week werken dus het wordt echt aftellen....

Groetjes!

Terug
Bovenaan