Hoe is het met jullie?

Lieve meiden,

Het is zo stil, even horen hoe het met jullie is :)!
Houden jullie het nog een beetje vol, de maand is bijna voorbij....
Of zijn jullie vergeten te melden dat jullie ukkie er is ;).

Liefs
 
Hoi hoi,

Nou hier gaat het goed hoor.
Kleine meid slaapt als een tierelier en eten doet ze ook al zo goed.

Heb wel weinig tijd om achter de computer te gaan zitten, maar dat komt wel weer als ze iets groter is en ze in de avonden rustiger wordt.
In de avond wil ze meer en vaker drinken dus ben dan hoofdzakelijk een koe.

Hoe gaat het met jou/jullie?
Verwerking van het grote verlies is natuurlijk volop aan de gang.

Ik kom gauw weer kijken hier.

Liefs,
Bianca
 
Hoi,

Had bij topic lijstje al gezet, wat ik nu nog een keer (iets aangepast :)) hier wil neerzetten.
Het was zondag een maand geleden dat Charlotte geboren werd, en vorige week wat moeilijke dingen... Een bloemist op de markt, waar ik een week ervoor mee had afgesproken dat hij gerbera's zou bewaren voor me, voor het bloemstuk bij Charlotte. En ik hielp 3 ochtenden bij het vakantie bijbelfeest hier, en bij de overdenking voor de helpers gebruikten ze woensdag precies de tekst van Charlotte's begrafenisdienst. En een vriendin die vorige week meldde zwanger te zijn van een tweeling. Meiden die al zwanger waren samen met me gaat goed, en hoe ik het deze vriendin ook gun, het kwam wel even binnen... Ik wil ook zo graag een levend kindje...!!!

Meestal gaat het wel goed met ons, maar dit was allemaal even te veel....

Moet inderdaad zeggen dat ik heel dankbaar ben dat Julia er ook is, de scherpe randjes van het verdriet haalt zij er gelukkig vanaf!

Vandaag Ellen (die onze uitvaartmiep was, zoals ze zichzelf noemt ;)) even aan de lijn gehad over de afhandeling van de financien, en merkte dat me dat goed deed, even haar stem te horen. We hebben in de week met Charlotte zo'n band opgebouwd, dat het net is alsof zij Charlotte weer even dichtbij kan brengen. Doordat ze ook in Culemborg woont, kan ze binnenkort ook weer even langsrijden voor een bakkie thee, en dat vind ik wel heel erg fijn!!

Moet zeggen dat ik er wel heel erg naar verlang om snel weer zwanger te zijn, en dan wel een kindje in mijn armen te hebben die ik niet hoef weg te geven!! Bram-Jan wil nog wel een tijdje wachten, maar als het aan mij ligt, liever gister weer zwanger, dan vandaag... Weet alleen niet goed hoe snel dat uberhaupt kan na een bevalling...

Goed om te horen dat het bij jullie lekker gaat!! Geniet van je moppie, en geef haar maar een extra knuffel van mij ;)! Ik snap dat het druk is, dus hoef je je niet te verontschuldigen hoor, ben alleen ook zo benieuwd hoe het met de andere mama's is :).

Dikke kus,
Marit
 
Hallo,

Vandaag is de uitgerekende datum, alleen is onze kleine man er nog niet :-(

Ben het wel een beetje zat, maar meer omdat mijn buik nu wel erg in de weg zit. Het wordt ook steeds lastiger om met de andere kleine (bijna 1,5) man te spelen, in bad te doen etc.
Moet ook zeggen dat de eerste een week te vroeg kwam, dus was er misschien onbewust wel vanuit gegaan dat deze kleine ook wel eerder zou komen.

@Marit, Heb zoveel bewondering voor jullie hoe jullie dit doen.
Na een bevalling kan je redelijk snel zwanger worden het eerste jaar naar je zwangerschap ben je erg vruchtbaar.


Liefs, Vlinder
 
Hier gaat het goed...beetje gefrustreert dat ik niets mag doen nog door keizersnede :)
En alles een plekje aan t geven wat er allemaal is gebeurd vanag t moment dat ik op maandag 4 feb werd ingeleid en uiteindelijk vrijdags 8 feb keizersnede gehad. Dan denk je eindelijk je kindje vast te kunnen houden staan er 2 kinderartsen bij je bed en nemen je kind mee, glucose van kleine was te laag binnen een uur keurig en toen hield mevrouw geen eten binnen en viel binnen 2 dagen 8% af...
Zo erg om je kind zo te zien kokken, sonde erin en ik kon alleen maar huilen...dat geluid blijft me altijd bij
Overgegaan op hypo allergene voeding en toen ging het stukken beter. Ja je zit wat langer na de fles want ze spuugt snel..

Wat ik heel slecht vind van het ziekenhuis is dat ze hielprik, gehoortest en bloedafname hebben gedaan waar wij niet bij zijn geweest...voel me soms zo schuldig dat ik er niet voor haar was toen ze dat deden..:-(
En het idee dat ze daar alleen in dat bedje lag en alleen werd gepakt om flesje te geven...gaat zo tegen je gevoel in.

En omdat ik zo snel nasr yara wilde, heb ik vrijdag dag van keizersnede vrijwel geen morfine pomp gebruikt zodat zaterdagochtend alke infusen eruit konden en zat ik in de rolstoel om naar yara te gaan. Dus herstellen heb ik niet en dat gebeurd nu thuis pas.

Heel verhaal geworden zeg..
Nu nog vraagje voor tips, yara wil niet in bed slapen hebben nu de wagenbak in haar bedje gezet masr gaat nog niet van harte.....iemand verder nog ideeen
En ze spuugt nog vrij makkelijk, iemand ervaring met johannes brood pitmeel? Lees hier erg wissellende verhalen over....

Liefs petra
 
@marit, ja kan me voorstellen dat als je zulk soort dingen meemaakt in 1 week tijd dat het je dan echt teveel wordt.
Ik kan er heel goed inkomen dat je heel erg graag een kindje wil krijgen en zo snel mogelijk.
Dat was namelijk ook het doel dat je voor ogen had een 1 jaar geleden.
Niet te vergelijken, maar zeg het toch maar. Ik had na mijn miskraam ook meteen het gevoel van "dit is kut, maar wil wel meteen weer verder, want je wil gewoon een kindje"
Sommige mensen hebben meer tijd nodig om ervan bij te komen dan anderen.
Dus praat hierover samen met je man en jullie gaan er vast en zeker uit komen.

Het is jullie van harte gegund.

@petra, wij hadden ook de eerste paar dagen dat Zoë niet in haar bedje wilde slapen, maar wel op mijn buik.
Nu blijkt ook dat ze een buikslaper is.
Ze slaapt op haar buik zo 6 uur achter elkaar en op haar rug is ze na 2 uurtjes weer wakker.
Onze twee zoontjes waren ook al buikslapers.
Op zijligging weet ik niet of ze dan goed slaapt, maar vanwege haar gebroken sleutelbeen kunnen we haar niet op d'r zij leggen.

Succes allemaal verder en tot snel weer.

Liefs,
Bianca
 
hoi meiden

hier ook alles goed hoor alleen erg druk
vince is al weer 1 maand oud en nu hij op zijn buik slaapt gaat het slapen redelijk goed en qua fleseen gaat het ook goed
van 3500 gram en 54cm naar 4250 gram en 55cm in 1 maand dus geen klagen

kom snel op jllie reageren maar mijntoetsenbord is leeg waardoor typen onmogelijk word

xx
 
Terug
Bovenaan