Hoe is het met jullie?

hoi hoi,

Hoe is het met jullie?
Hier krijgen we steeds meer een ritme te pakken met Zoë, gelukkig:)
Ze slaapt 's-nachts heel goed dus kom ik toe aan mijn slaap.

Ze is een echte buikslaper dus heb een aerosleep aangeschaft voor over het matras. Is nog wel eng. Zo klein en zo breekbaar nog.

Ze vindt wandelen niet echt leuk, helaas.
Ze begint steeds te huilen als ze in de wandelwagen moet liggen. Dus als ik nu weg ga doe ik haar in een draagzak dat vindt ze wel heerlijk

Het is een heerlijk meisje en geniet echt van haar. Zo fijn om toch een keertje mee te maken hoe het is om een meisje te hebben. Alles doen we voor het laatst. Dit is ons laatste kindje (als het goed is)

Marit, gaat het weer een beetje met je/jullie?
Vorige week had je zo'n slechte week.
Ik denk vaak aan wat jullie moeten doorstaan.
Ik geniet elke dag van ons meisje en jullie moeten een rouwproces door. Dat is ook echt moeilijk voor te stellen.

Liefs,
Bianca
 
Lieve Bianca,

Gaat nu wel weer redelijk. Merk dat het nu pas begint te landen dat Charlotte er niet (meer) is. Maar meestal gaat het wel goed hoor :)!

Ik vind het wel fijn om te lezen hoe het met jullie kleintjes gaat, kan ik ook een beetje meegenieten :).

Liefs
 
heb net op marit dr bericht gereageerd had beter hier gekund

kan iemand zo'n gesloten club maken op facebook? geen idee hoe het moet maarl ijkt me wel leuk
 
Hoi hoi,

Hier gaat alles zijn gangetje; Esmee is vandaag alweer 6 weken.Vorige week op controle geweest bij de kinderarts en toen woog ze 4930 gram en was ze 54,5 cm.
's Nachts slaapt ze al door vanaf de eerste week dus dat is echt een luxe. Toen ze 2 weken was zijn we begonnen met inbakeren want het was heel moeilijk voor haar om in slaap te komen en te blijven.

Het overdag slapen in bed is een kleine ramp en heb voor mijn gevoel alles geprobeerd. Op het cb gaven ze het advies om de bak van de kinderwagen in bed te zetten zodat ze een geborgen gevoel krijgt maar ook dat helpt niet.
Ik probeer een duidelijk ritme aan te houden. Wakker worden, verschonen, flesje geven, knuffelen/spelen en bij tekenen van vermoeidheid naar bed. In 6 weken tijd is het me 3x gelukt om haar overdag in bed te laten slapen maar daar gaat dan wel een kwartiertje huilen aan vooraf. 's Avonds na de laatste fles gaat ze probleemloos naar bed, soms wakker en soms is ze tijdens de fles al in slaap gevallen.Tips zijn welkom!

Groetjes, Marieke
 
Hoihoi,

Ik weet van de eerste periode van Julia nog wel dat ze overdag ook niet boven in bed wou slapen. In de box of de wagen in de kamer ging prima....
En 's nachts was het ook geen probleem in wieg/ledikant.

Dus misschien toch gewoon in de kamer laten slapen overdag?

Liefs
 
Terug
Bovenaan