Hoe is het met jullie?

Lieve meiden,

Even benieuwd hoe het met jullie gaat :). Hier gaat alles wel goed.
Julia doet het heel goed, is een lekker eigenwijs peutertje die alles wil doen, wat eigenlijk niet mag van papa en mama :). Af en toe wel moeilijk om je gezicht in de plooi te houden.....
Voor Charlotte zijn we nu druk bezig een grafmonumentje uit te zoeken. Op z'n tijd is dat wel zwaar, maar moet zeggen dat het nog steeds 90% van de tijd goed gaat, en 10% wat minder.

We gaan lekker even een midweekje ertussenuit, dus dat wordt wel gezellig. Nu maar hopen dat het weer in Zuid Limburg mee werkt ;).

Liefs,
Marit
 
Hoi mairt.
Ben blij om te lezen dat t ondanks alles toch wel weer een beetje de goeie kant op gaat.
En dr ff tussenuit doet ja ook helemaal wonderen.
Maar even antwoord op je vraag,bij ons gaat t verder goed.
De kleine meid is net als die van jou,ellker eigenwijs peutertje :) .
Liefs
 
Still going strong dus, goed joh! Diederik is ook heerlijk aan het peuteren, ik geniet er wel enorm van. Hij is dol op zijn auto's en knutselen (kleien, tekenen, stickertjes plakken) vindt hij ook het einde. En nu wordt het weer buitenspeel-weer en dat doet hem ook heel goed. Ik vind het verbazingwekkend hoe hij qua woordenschat vooruit gaat, er komen soms zinnen uit dat ik denk: waar haal je dat nou weer vandaan? Slimmerikje...

 
Hier gaat het goed. Mystelle is erg ondeugend.ze gaat 2 ochtenden naar een peuterspeelzaal. daar heeft ze het erg naar haar zin. en inderdaad hier ook een papegaai. verder is het geweldig die ontwikkeling mee te maken.
 
Herkenbare verhalen weer! Hier nog steeds een driftige peuter. Hij word zelfs over een week, op mijn verjaardag, op zijn gedrag beoordeelt. Kijken of het 'binnen de normen' is. Hij kan heeeeeeel driftig worden om kleine dingen. Maar ik denk dat het gewoon zijn karaktertje is. Hij heeft dit namelijk niet alle dagen. Daarbij is stan een heel gevoelig mannetje, misschien wel hypergevoelig. Dat zou zijn gedrag ook wel verklaren!

Verder genieten we volop van onze twee wondertjes! Heerlijk!

Marit meid! Respect alom!
 
lieve Marit, wat fijn dat het goed met je gaat. Logisch dat je ook moeilijke dagen/ momenten hebt.
Wat voor grafmonumentje wordt het?

Hier gaat alles goed. Karlijn is een lieve, eigewijze peuter met soms vreselijke driftbuien. Ze is super gek op haar broertje. Haar lievelingsspeelgoed zijn de mini's van de AH, in haar winkelwagentje, rond door de kamer lopen, in de tas en dan in haar keukentje om dit daarna nog eindeloos te herhalen:)

Wij hebben er voor gekozen om haar niet naar de psz te doe. In december zijn we verhuisd naar een tijdelijke woning en over een paar maanden zullen we weer verhuizen. Deze verhuizingen zijn in 3 verschillende plaatsen dus zou ze 3 keer naar een andere psz moeten en dat leek ons niet prettig voor haar. Als we straks verhuisd zijn willen we haar wel naar een psz doen.

Gaan jullie kindjes naar een psz?
 
Hier op het moment ook weer een gekke tijd. Vorige week echo gehad, zou bijna 8 weken zijn volgens mn menstruatie. Vruchtje was veel te klein voor wat het zou moeten zijn. Dus ik heb weer een miskraam, of had een lange cyclus. Heb maandag echo gehad, en nu komende donderdag weer. Vind het echt heel spannend, ene moment ben ik heel positief, andere moment weet ik zeker dat het mis is.
Wat ander halve week dan lang duurt...
Met Ela gaat 't overigens erg goed, erg leuk die ontwikkeling van het praten! De peuterspeelzaal vind ze echt heel erg leuk.
Liefs
 
Het grafmonumentje wordt een granieten bodemplaat van 1m bij 60cm, met een staande glasplaat met de tekst van het geboortekaartje.
Verder komt er een beeldje van een hand met een babietje erin (gemaakt door een vriend van ons), op een sokkeltje, waar dan weer een batterij-kaarsje in kan. Verder ook een verzonken vaasje, zodat ik af en toe bloemen kan neerzetten.

Julia gaat (nog) niet naar de psz, maar wil wel informeren of ze ergens tussen aug en dec daar wel terecht kan voor 2 ochtenden.
Verder binnenkort ff kijken bij de basisschool die we voor haar in gedachten hebben.

Liefs
 
Terug
Bovenaan