hoe is het met jullie

hey dames,

ik af en toe nog met jullie meer geeft een nog steeds een raar gevoel om jullie verhalen te lezen ondanks dat het onderhand een half jaar geleden is dat we ons kindje verloren..

onderhand zijn we pril maar in ontzettend blije verwachting.. ver ik precies ben is nog onzeker maar volgens clear bleu in ieder geval meer dan 5 weken.

liefs ingeborg
 
Wat fijn om te lezen! Er zijn al wat mensen te vroeg bevallen, kindjes doen het ook al zijn ze zo klein goed, begreep ik...
Ben nu 32.4 weken, alles gaat goed, wat kleine klachten, maar je moet ook weten dat je zwanger bent...nog even! Succes jij! Xx
 
Hi Ingeborg,

Van harte gefeliciteerd!!!! Wat een spannende tijd nu ook voor jullie! Hier is alles weer rustig, was met 32 weken opgenomen in het ziekenhuis met weeën en ontsluiting, maar ze hebben het gelukkig kunnen stoppen. Ben nu alweer 35 weken, dus ja elke dag dat die kleine nog in mijn buik zit is er weer één!

Ondertussen zijn er al vier baby's geboren van de mei-groep!

Voor jullie heel veel succes in deze spannende tijd!
 
Spannend hoop dat de baby's nog ff mogen blijven zitten..
Al 4geboren zo dat is niet niks zo vroeg..

Ja hier zeker spannende tijd maar probeer ondanks de herhaling angsten er van te genieten.
Het scheelt dat ik me nu net zo voel als bij mijn zoontje er niet als mijn vorige zwangerschap..
Toen was ik ontzettend misselijk en was ik in een maand tijd 5kilo afgevallen en nu alleen onwijs moe rond 3uur ben ik gesloopt en snak ik naar een slaapje

2mei een vroege echo om te kijken of alles goed zit en te kijken hoe ver ik dan precies ben.. Dus hoef niet tot 12weken te wachten
 
Ik had op t zwanger worden forum gelezen dat je zwanger was volgde je nog, en net op t punt dat je t liet rusten! :) , uitgerekend in december.
Van harte gefeliciteerd.
Hier alles goed, 34WK nu en t gaat opschieten..
 
Bo,

Wie zijn er allemaal al bevallen van onze groep?

Okkie, sandra. En..?
Ik zit niet op facebook., dus zie niet alles.

Liefs
 
Dank je ja klopt een december kindje niet echt ideaal met 4verjaardagen, 2 feestperiodes en oud en nieuw maarja dan zie maar weer dat kinderen niet te plannen zijn haha
 
Terug
Bovenaan