Hoe is het met Lyanne?

Hoi Marieke,

Fijn dat het iets beter gaat met de kleine mop. Het blijft nog even afwachten maar ik heb er vertrouwen in dat dit snel achter de rug is.
Probeer idd wat meer tijd voor jezelf te vinden, dat is zo belangrijk. Of even samen Jorg, het is moeilijk, kweet er alles van.

Vorige week een feestje met hotelovernachting, nou moeders was erg onrustig (was ook erg lawaaig) en heeft heel slecht geslapen. De volgende morgen op tijd weer naar mijn kleine meisje, wat die had ik zo gemist. Toch was het lekker, even niet alleen maar denken aan Tess en rustig kunnen ontbijten (dat is lang geleden).

Na de zoveelste verkoudheid gaat het weer een beetje beter met Tess, ze maar 3 dagen niet ziek geweest, vind het echt sneu voor haar. 's Nachts hoest ze behoorlijk, maar ze is wel vrolijk overdag. Ach ze zeggen als ze 4 zijn dan wordt het beter.... Verder is ze gek van de Sint en zijn Pieten, zo leuk om te zien.
Las net je reactie op het haar knippen, Tess kan nu bijna geen staartjes meer in  en vanmorgen wilde ze dat wel, nu had ze echt een heel klein plukkie.... Ach het groeit wel weer aan.

Ik ga werken, of beter gezegt hier niet schrijven en doen of ik druk beizg ben

Dikke knuffel voor je kanjer!!

Liefs Nanda

Hallo,

Fijn om te horen dat het beter gaat met je meissie! Dan knap jezelf ook wel snel weer wat op. Goed ook van je dat je even lekker zelf op pad bent geweest en 's middags als ze slaapt ook aan jezelf denkt!

Hoop dat ze snel helemaal de oude is!

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan