Hoe is het met onze peuters?

Lieve meiden,

Allemaal de 2e verjaardag overleeft? Nog leuke of originele cadeautjes gekregen? Want ja, het is zo weer 5 dec voor je t weet :). Doe graag ideeen op....

Vandaag met Julia een fotoshoot gedaan bij de v&d. Ga waarschijnlijk me rot schrikken van de prijs van de foto's, maar oke, is toch wel weer leuk om mooie foto's van haar te hebben ;).

Verder alles ok hier, gaan volgende week lekker op vakantie voor 2 weekjes. Heerlijk even bijkomen.

Dikke kus,
Marit

Hi!

Hier een drukte van jewelste! Warren is een echte peuterpuber op dit moment en hebben onze handen er soms vol aan!

Nee! Mijn! Uit! Zijn stopwoordjes en er gaat geen dag voorbij zonder een flinke huil- of driftbui.
Daarentegen is hij ook ontzettend knuffelig en vaak ook heel zoet, sociaal en geconcentreerd. Eigenlijk komt dus iedere dag alles wel voorbij...
Hij kwebbelt soms de oren van je hoofd, en is dan ineens weer heel stil.

Verjaardagscadeaus die het goed deden:
Zijn 3wieler (mét duwstang en bakje achterop), het boek 'Monkie' (zonder tekst dus ideaal als je -zoals wij- je kind 2 talig opvoed) en potloden en een mooie houder+tekenpapier op een rol (van ikea!, superding!)
En tot slot een mooie ton met blokken.

Op het Sinterklaas/Kerstlijstje staat de Duplotrein (2e hands via Marktplaats, anders echt onbetaalbaar).
Die hebben we met mijn schoonouders samen gekocht en krijgt hij in delen. Dus wat voor Sint, wat voor Kerst etc.

X
Evje

Onze kleine meid is inderdaad ook lekker bezig. En ze praat je oren van je hoofd. Nu klinkt het wel zielig want ze heeft een schoren stem. Verder doet ze het heel goed.

ja hier een ook peuter inclusief driftbuien. Maar gelukkig is zo ook heel lief, kan ze goed alleen en samen spelen en kletst ze veel.
Ach het hoort erbij he?

Hey,
Hier ook verjaardag overleefd. Ze heeft hoop geld gekregen zodat wij spullen voor in de tuin konden kopen. Heb via marktplaats zo'n speel huisje van little tikes gekocht met keukentje erin; super!!
Verder is bij haar de dokterskoffer favoriet, net als inderdaad de fiets met zijwielrjes en duwstang en de koffer met boekjes erin.
Verder gaat het zo leuk! Vanochtend was ik nummer twee aan het voeden, ging ze ook poppie eten geven aan de borst. Maar eerst moest ze haar pads weggooien en kolven... :D :D zo lief die fantasie en dat geklets...

Liefs,

T

Wij hebben zaterdag de verjaardag. Ze krijgt van ons een peuterbed. Nog geen groot bed, deze konden we heel goedkoop overnemen van m'n oude buren, zag er nog heel netjes uit en kreeg er alles bij, lakentjes en dekbed enzo.
Verder is ze heel druk met mij nadoen. De ene keer is 't een schat, de andere keer een krengetje.
Vorige week vertelde een vriendin van mij dat ze zwanger is. Ging ze dat geluidje nadoen van het hardje, van de controles. Haar broertje is ondertussen al een half jaar, bijzonder dat ze dat nu nog weet. Ik stond er versteld van!
Liefs

Terug
Bovenaan