Hier ook een heerlijke peuter. Ook Diedje kan heel goed zelf spelen, is dol op spelen met andere kindertjes en ook hij heeft dagelijks wel ergens een 'dwars' moment. Soms weet ik het onheil af te wenden, maar soms ontaard het ook in een driftbui en/of huilbui en ach, dat klaart dan ook weer de lucht. Daarna heb ik vaak een superlief en mak ventje ervoor terug.
Het enige dat ik weleens lastig vind, is dat hij zich soms in de winkel als een vaatdoek op de grond laat vallen. Daar kan ik maar niet aan wennen.
Waar ik echt enorm van geniet is dat hij volop kletst, het is net een papegaaitje en zegt alles na. Ook leuk dat je hem nu echt kleine opdrachtjes kan geven en dat hij het leuk vindt als hij snapt wat de bedoeling is!
Het enige dat ik weleens lastig vind, is dat hij zich soms in de winkel als een vaatdoek op de grond laat vallen. Daar kan ik maar niet aan wennen.
Waar ik echt enorm van geniet is dat hij volop kletst, het is net een papegaaitje en zegt alles na. Ook leuk dat je hem nu echt kleine opdrachtjes kan geven en dat hij het leuk vindt als hij snapt wat de bedoeling is!