hoe is het nu met de kilo's

hier gaat ie aardig goed namelijk... misschien omdat het een meisje is, echt een buik naar voren van achteren niets te zien

bij mijn zoontje was dat wel anders ;-)

zit dan nu ook nog maar op 4 kilo.... ben erg benieuwd wat delaatste maanden nog gaat brengen

hahaha...je draagt toch juist met meisjes rond??
Ik ook flinke buik naar voren...maaaaar ook een flinke bil partij erbij...zomaar gratis en voor niets...
Volgens mij zit er ook bij mij een kind in mijn buik en een in mijn kont!!! hahaha 12 kilo erbij...

Ik ben nu ruim 8 kilo aangekomen. In het begin ging het lekker rustig, sinds een maand elke week een kilo erbij en afgelopen keer in 6 dagen tijd 1.5kg... Vraag me af hoe lang die rap stijgende lijn dus nog zal doorgaan! Maar voel me er goed bij :)
Over het algemeen overal wat dikker geworden, maar da's niet erg want ik was altijd een vrij magere lat. Puntbuik naar voren en ook van achteren niets te zien. Maar hier is het wel een jochie hoor :p

heb eerlijk gezegd geen idee, ben de weegschaal na de verhuizing nog niet tegengekomen haha! Maar denk ook al wel een kilo of acht tot tien.. vorige keren 20 en 15 kilo aangekomen en helaas niet alleen op mn buik..ook bovenarmen, benen, enkels, billen en borsten deden 'gezellig'mee. (Beide keren een meisje en droeg wel echt anders dus volgens mij zegt het niet zoveel..) Heb de illusie om 'mooi' zwanger te zijn al lang laten varen haha!
Liefsmvtwee

Terug
Bovenaan